Please

Begeleiding
Deskundigheid
Hoe ervaren jouw medewerkers Please?
Communicatie

Schellekens Huisontruiming

Goede organisatie die ook contact onderhoudt met je

Evangelische gemeente De Lichtstad

Over Please zijn wij al langere tijd erg tevreden. Please is erg pro-actief naar ons als klanten, doen aan goed verwachtingsmanagement, zijn snel in acties én heel goed bereikbaar. In de gemiddelde... Over Please zijn wij al langere tijd erg tevreden. Please is erg pro-actief naar ons als klanten, doen aan goed verwachtingsmanagement, zijn snel in acties én heel goed bereikbaar. In de gemiddelde van mijn commerciële contacten, staat Please als ervaring bovenaan.

Ingrid Vinke, Vintage Furniture

Prettig persoonlijk en professioneel zakelijk contact

Patrick Castelijns, SB Commerce BV

Zeer positief, medewerkers zijn altijd vriendelijk en bereidt om mee te denken.

Beuman

Goed leesbaar nieuws, min of meer objectief.

Bles

Brede nieuwsvoorziening, genuanceerde commentaren

3K kinderopvang

Hele goede ervaring met please payroll zit sinds 2014 bij please.
Alles verloopt goed en als ik vragen heb staan ze altijd klaar per mail of telefoon.
Mensen die voor mij heel belangrijk...
Hele goede ervaring met please payroll zit sinds 2014 bij please.
Mensen die voor mij heel belangrijk zijn geweest zijn : Linda Filippini, Pascal Otjens en Tim Hofland. Fijn dat ze alle 3 op locatie zijn geweest super!!

Bas Stoks Tinnemans Medical Design BV

In het begin van dit jaar werden er veel fouten gemaakt mede door de overname van DNA360 door Please, met als gevolg dat dit in mijn beoordeling van destijds tot uitdrukking is gekomen. Please heeft... In het begin van dit jaar werden er veel fouten gemaakt mede door de overname van DNA360 door Please, met als gevolg dat dit in mijn beoordeling van destijds tot uitdrukking is gekomen. Please heeft daarna echter laten zien dat ze de problemen niet uit de weg zijn gegaan en hebben daarna alles naar volle tevredenheid opgelost.

HERE Bouwadvies B.V.

Goede ervaring. Na eigen werving en selectie geen extra werkzaamheden.

Peter Emmen VOF Emdo

Prettig om mee samen te werken. Als je een vraag of probleem hebt op payroll gebied denken ze goed mee.
Goed bereikbaar en flexibel.