Please

Begeleiding
Deskundigheid
Hoe ervaren jouw medewerkers Please?
Communicatie

sani-advies.nl

Een fijn bedrijf om mee samen te werken

Drukkerij van Beuzekom B.V.

Super geregeld, geen zorgen voor mezelf en personeel!

Michael Gulickx

Erg prettig om met Please samen te werken. Ook het personeel is tevreden over de dienstverlening.
Telefonische bereikbaarheid is soms wat minder. Lang wachten.

Chantal Boering Eigenaresse 3K Kinderopvang

Malaika heeft mij geholpen met het HR advies traject, iets waar ik zelf veel van kan leren als jonge ondernemer.
Samen met Malaika heb ik doorgenomen wat goed zou zijn voor het bedrijf en wat mijn wensen en knelpunten waren. Een paar weken heb ik hier zelf aangewerkt, en Malaika heeft vervolgens alles deskundig in elkaar gezet en nu heb ik een prachtig scoreblad voor personeel een bedrijfsreglement en een functieprofiel iets om trots op te zijn! Malaika is hier echt een ster in.
Wat ik fijn vind in het algemeen aan Please Payroll is de begeleiding en ze komen 1 of 2 keer in het jaar naar je bedrijf toe. Iets wat niet elk bedrijf doet helemaal naar het noorden van Friesland. De communicatie is dan toch anders en kan je veel dingen persoonlijk bespreken.
Wij werken nu 3 jaar samen met Pleasepayroll en wij hopen nog vele jaren gebruik te maken van de diensten van Please payroll.

All-in Bedrijfsdeuren & Docking

Goede ervaring, geen klachten

De Weert's afbouw bv

Wat me vooral opvalt is dat iedereen erg aardig is bij jullie.

Gull design & media BV

Goede ervaring. Professioneel. Enige verbeter punt is de hoeveelheid communicatie. Vanuit please is er veel contact (proactief en dat is heel goed) met klant en de vorm van telefoontjes en mails.... Goede ervaring. Professioneel. Enige verbeter punt is de hoeveelheid communicatie. Vanuit please is er veel contact (proactief en dat is heel goed) met klant en de vorm van telefoontjes en mails.

Nu alleen nog even afstemmen met de klant hoe vaak hij contact wil naast het jaarlijkse bezoek door de account manager.

Verder top.

melkveehouderij Schoemaker

Positief, betrokken medewerker

Karl de Vrieze, Leonardo's Pizzeria

Please is al geruime tijd onze betrouwbare partner voor payrolling. Ze zorgen overal voor tot in de puntjes!

Wovia Vroegop

Een prettige organisatie waar ik al 9 jaar met plezier mijn werknemers onderbreng. Relatiebeheerder komt langs om alles door te nemen. Bedankt Tim Hofland tot de volgende keer.