Please

Begeleiding
Deskundigheid
Hoe ervaren jouw medewerkers Please?
Communicatie

Peter Does Noorderkwartier N.V.

Professioneel bedrijf met betrokken medewerkers. Heb de samenwerking als bijzonder plezierig ervaren.

Patricia Kuijpers Hit Paintball

Alles is ontzettend goed geregeld en ze zijn goed bereikbaar. Ook als klein bedrijf ben je daar een volwaardige klant.

Herman van Aalst VAN AALST MEDIA

Prima service

Bergerhof

Ervaring is goed. Korte lijnen en duidelijke antwoorden

sani-advies.nl

Een fijn bedrijf om mee samen te werken

Drukkerij van Beuzekom B.V.

Super geregeld, geen zorgen voor mezelf en personeel!

Michael Gulickx

Erg prettig om met Please samen te werken. Ook het personeel is tevreden over de dienstverlening.
Telefonische bereikbaarheid is soms wat minder. Lang wachten.

Chantal Boering Eigenaresse 3K Kinderopvang

Malaika heeft mij geholpen met het HR advies traject, iets waar ik zelf veel van kan leren als jonge ondernemer.
Samen met Malaika heb ik doorgenomen wat goed zou zijn voor het bedrijf en wat mijn wensen en knelpunten waren. Een paar weken heb ik hier zelf aangewerkt, en Malaika heeft vervolgens alles deskundig in elkaar gezet en nu heb ik een prachtig scoreblad voor personeel een bedrijfsreglement en een functieprofiel iets om trots op te zijn! Malaika is hier echt een ster in.
Wat ik fijn vind in het algemeen aan Please Payroll is de begeleiding en ze komen 1 of 2 keer in het jaar naar je bedrijf toe. Iets wat niet elk bedrijf doet helemaal naar het noorden van Friesland. De communicatie is dan toch anders en kan je veel dingen persoonlijk bespreken.
Wij werken nu 3 jaar samen met Pleasepayroll en wij hopen nog vele jaren gebruik te maken van de diensten van Please payroll.

All-in Bedrijfsdeuren & Docking

Goede ervaring, geen klachten