Bootverhuur Bernisse

Handig tool om bootjes te verhuren, tevens altijd snel geholpen bij vragen door jullie vriendelijke medewerkers.

SpaOnline.com

Plannen heeft ons geholpen om sneller en makkelijker afspraken in te kunnen plannen met onze partners! Er zijn meerdere opties en uitbreidingen waar we ons ook nog verder in zullen verdiepen. Het is... Plannen heeft ons geholpen om sneller en makkelijker afspraken in te kunnen plannen met onze partners! Er zijn meerdere opties en uitbreidingen waar we ons ook nog verder in zullen verdiepen. Het is verder gebruiksvriendelijk en ik kan de tool zelf vormgeven in de SpaOnline kleuren. Echt top!

de Fonduevrouwen

Wij schakelde Plannen.nl vorig jaar in voor ons pop-up restaurant. Aangezien wij maar een paar maanden per jaar open zijn, is maandelijks opzegbaar zeer prettig. Het meedenken vanuit Plannen.nl is... Wij schakelde Plannen.nl vorig jaar in voor ons pop-up restaurant. Aangezien wij maar een paar maanden per jaar open zijn, is maandelijks opzegbaar zeer prettig. Het meedenken vanuit Plannen.nl is enorm fijn en niets was te gek! Kortom, wij raden het iedereen aan.

Bernd-Jan

Snelle en persoonlijke service

Sterre

Zeer snelle reactie op aanvragen! Helpt en denkt goed mee, aanrader voor iedereen.