Faziel Khodabaks

Hele positieve ervaring. Gebruiksvriendelijke met vele mogelijkheden. Support vanuit de bedenkers ook helemaal top! Super tevreden!

TravelTeam BV

Erg prettig online reserveringssysteem. Makkelijk voor ons als bedrijf om achter de schermen in te richten naar wens. Daarnaast een heel eenvoudig systeem voor onze klanten. In een paar klikken... Erg prettig online reserveringssysteem. Makkelijk voor ons als bedrijf om achter de schermen in te richten naar wens. Daarnaast een heel eenvoudig systeem voor onze klanten. In een paar klikken hebben ze een afspraak gemaakt.

EMS Lijfcafé

Wij hebben een EMS Lijfcafe en gebruiken Planne.nl voor het inboeken voor onze proeflessen. Plannen.nl is gekoppeld op het moment dat de potentiële klant aangeeft dat ze interesse hebben komen ze... Wij hebben een EMS Lijfcafe en gebruiken Planne.nl voor het inboeken voor onze proeflessen. Plannen.nl is gekoppeld op het moment dat de potentiële klant aangeeft dat ze interesse hebben komen ze direct in de agenda met de daarin door ons vooraf aangegeven tijden. Hier boeken zij dan hun proefles in en krijgen dan direct een bevestiging dat dit gebeurd is en wanneer zij verwacht worden. Dit kan makkelijk gepersonaliseerd worden. Vervolgens krijgen ze ook nog 3 uur van te voren een SMS-je dat hun proeftraining straks op de rol staat: HELEMAAL TOP!

Sjoerd van NEW TAILOR

Toen we begonnen was Plannen.nl voor ons geen perfecte oplossing voor wat wij zochten en dat wisten wij. Toch was het mogelijk om snel en tegen redelijke vergoeding het systeem voor ons te... Toen we begonnen was Plannen.nl voor ons geen perfecte oplossing voor wat wij zochten en dat wisten wij. Toch was het mogelijk om snel en tegen redelijke vergoeding het systeem voor ons te perfectioneren.

Geen enkel systeem is perfect (wij hebben er echt veel getest!) maar de support en het begrip voor onze user case is voor ons hier de doorslaggevende factor geweest. Aanrader!

Novae

Er zitten bugs in het systeem van Plannen.nl, waardoor boekingen niet goed gebeuren. Er worden boekingen gemaakt op tijden die niet beschikbaar zijn, op locaties die niet beschikbaar zijn of bij... Er zitten bugs in het systeem van Plannen.nl, waardoor boekingen niet goed gebeuren. Er worden boekingen gemaakt op tijden die niet beschikbaar zijn, op locaties die niet beschikbaar zijn of bij medewerkers die niet beschikbaar zijn - super irritant want dit geeft irritaties bij onze klanten terwijl wij er niets aan kunnen doen. En die bugs kunnen ze niet kunnen vinden. Ze hebben geen tijd om de bugs op te lossen, tenzij ik hun developer inhuur om het op te lossen. Heb mijn abonnement beeindigd.

Weber-Stephen Holland B.V.

Voor een aantal projecten hebben we naar volle tevredenheid samengewerkt met plannen.nl. Zeer goede klantenservice en advies op maat.

Balance coaching & wellbeing

Prima, excellente service

EMS Lijfcafe

Zoveel vragen gesteld en elke keer uitgebreid uitleg gekregen. Ze zijn zelfs bereid aanpassingen te doen in het systeem om het voor jou makkelijker te maken. Nooit lang hoeven wachten en erg... Zoveel vragen gesteld en elke keer uitgebreid uitleg gekregen. Ze zijn zelfs bereid aanpassingen te doen in het systeem om het voor jou makkelijker te maken. Nooit lang hoeven wachten en erg meedenkend.

Wij kregen elke keer hulp van Dion. Mega tevreden en heel vriendelijk. Kortom, klantenservice van Plannen.nl is erg goed.

Plansysteem ook fijn. Makkelijk in te voegen in jouw website. Soms wat beperkingen gekend, maar dit hebben we aangegeven en werd meteen opgelost. Fijn!

CruiseReizen.nl

Prettig contact en uitstekend maatwerk. Afspraken met onze klanten zijn nu overzichtelijk en efficiënter. Top!

Bootverhuur Bernisse

Handig tool om bootjes te verhuren, tevens altijd snel geholpen bij vragen door jullie vriendelijke medewerkers.