Hugowonen

Wij hebben systeemplafond gekocht voor onze showroom in Utrecht en zijn zeer tevreden over de service en de kwaliteit van Plafondplaza.

Hi,

Schoop Montage

Zeer positief

Reactie Plafondplaza:

Fijn om te horen dat de service is bevallen. Dankjewel voor de reactie.

Fam. Van Brussel

Heel prettig

Reactie Plafondplaza:

Bedankt voor je mooie recensie! Graag tot de volgende keer.

Piotr Detka

Super

Hi Piotr Detka,

Maya's roti xpress

Het werk is vakkundig en zeer professioneel afgeleverd. De monteurs waren erg aardig en behulpzaam en denken met je mee. We hebben nu een prachtig plafond,dankzij Plafondplaza en hun medewerkers.... Het werk is vakkundig en zeer professioneel afgeleverd. De monteurs waren erg aardig en behulpzaam en denken met je mee. We hebben nu een prachtig plafond,dankzij Plafondplaza en hun medewerkers. Hartelijk dank jongens.

Dag Maya's roti xpress,
Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn om te horen dat onze service is bevallen.

Senem zor

Heel erg tevreden, heel lieve personelen en ook behulpzaam .
Dank jullie wel

Dag Senem,

Jan Middel

Scherp geprijsd, op voorraad en de volgende dag volgens afspraak geleverd.

Dag Jan,

VBH

Plafondplaza heeft een aantal maanden geleden in onze showroom het oude plafond verwijderd en afgevoerd. Door uitloop aan onze kant konden ze pas onlangs het nieuwe plafond monteren. De eerste... Plafondplaza heeft een aantal maanden geleden in onze showroom het oude plafond verwijderd en afgevoerd. Door uitloop aan onze kant konden ze pas onlangs het nieuwe plafond monteren. De eerste afspraak voor montage werd op de dag zelf afgezegd in verband met ziekte. Dat kwam voor onze planning helaas niet goed uit en er moest op stel en sprong van alles geregeld worden. Maar de heren stonden de volgende dag op de stoep en hebben het gehele plafond (80 m2) in één dag geplaatst. Er is netjes en snel gewerkt. We zijn tevreden met het eindresultaat. De communicatie verliep vlot.

Hoi Jeroen,
Dankjewel voor de review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met het eindresultaat.
mvg,
Team Plafondplaza

Yildirim

De klantenservice is goed te bereiken, bestelling is keurig afgehandeld. Ze doen altijd hun best om mee te denken top!

Reactie Plafondplaza:

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan.

Bas Koert

Voor de 1e keer hier iets besteld en dat is prima bevallen.

Dag Bas,