Arjan van Andel

Zeer snelle levering na een telefonisch goed advies. Aanvankelijk de duurdere producten besteld, maar gewezen op een goedkopere versie met dezelfde kwaliteiten.
Enige minpuntje was...
Enige minpuntje was beschadiging van een doos door uit-pallet-stekende spijkers

Reactie Plafondplaza:

Dag Arjan, bedankt voor uw mooie review!
Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij hopen dat wij u in de toekomst weer te woord kunnen staan :)

Profit Prism BV

Professioneel en servicegericht

Hi Profit Prism BV,
Dank voor de mooie review! Graag tot snel.

Proost

Prima service

Goedendag,
Dank voor uw review! Fijn om te horen :)
Hopelijk tot snel.
PlafondPlaza

E

Slechte website, slechte communicatie en daar zal ik al mijn klanten over vertellen. En nee ik wil mijn beoordeling niet aanpassen. Onbeschoft te woord gestaan aan de telefoon moet ik er nog aan... Slechte website, slechte communicatie en daar zal ik al mijn klanten over vertellen. En nee ik wil mijn beoordeling niet aanpassen. Onbeschoft te woord gestaan aan de telefoon moet ik er nog aan toevoegen! Bah! Niks bestellen dus!

Goedendag,
Jammer dat u onze service zo heeft ervaren! In de mail vroeg ik naar meer informatie hierover, zodat wij dat kunnen verbeteren. Ook zoals vermeld is dat u telkens binnen 1 à 2 uur een antwoord kreeg op uw mail. Jammer dat u dit niet als voldoende heeft ervaren.
Wij wensen u een prettige dag.
PlafondPlaza

Abdesslam el Abdellaoui

Particulier

Dag Abdesslam,
Bedankt voor uw mooie review! Wij zien u graag in de toekomst weer terug!

Roeland Hulsman

Goede service

Dank voor uw feedback!

Ideal montage onderhoud

Snel leveren goede kwaliteit

Reactie Plafondplaza:

Bedankt voor de mooie review! Graag tot snel :)

M. van Leer

Leuk personeel en goede prijzen

Dag M. van leer,
Bedankt voor de review, fijn dat u ons personeel leuk vond!

Cahit

Receptie op en top.
Bestelling snel geleverd
Montage: 4x uitgesteld
Uitvoering montage: perfect

Hi Cahit,
Dank voor de feedback. Fijn dat u ook de positieve punten heeft opgenoemd! Wij streven elke dag naar perfectie en zullen uw feedback dan ook meenemen.

Afbouw

Telefonisch goed geholpen door experts. Vakmensen die weten wat ze doen en niet duurdere producten proberen aan te smeren. Super!

Hi!
Dank voor de mooie review. Graag tot snel :)