Assortiment

Fijne ervaring, ben enorm blij met deze luxe producten

Altijd correct en verzorgd

Netjes en goed verzorgd

Onbelangrijk

Kreeg keurig bericht dat levering paar dagen langer dan gebruikelijk duurde, bleek om een langere tijd te gaan, daar moest ikzelf voor in de pen klimmen eer ik daarvan op de hoogte gebracht werd.... Kreeg keurig bericht dat levering paar dagen langer dan gebruikelijk duurde, bleek om een langere tijd te gaan, daar moest ikzelf voor in de pen klimmen eer ik daarvan op de hoogte gebracht werd. Wel keurige mailwisseling

Kwalitatief goede producten tegen redelijke prijs

Ans Derks

Ik kreeg de bestelde producten netjes geleverd

Doen wat ze beloven, prima producten, goed geprijsd

Amanda

Snelle verzending, genoeg keuze

Fijne prijzen

Monique

Snelle levering, geweldig kussen

Prima kwaliteit.
Gratis kussensloop

Klaar

Ik had een kussen besteld maar twijfelde of het wel de juiste zachtheid was, het stond er niet op niet vermeld. Ik nam telefonisch contact op (er werd direct opgenomen), en meegedacht. Er werd... Ik had een kussen besteld maar twijfelde of het wel de juiste zachtheid was, het stond er niet op niet vermeld. Ik nam telefonisch contact op (er werd direct opgenomen), en meegedacht. Er werd totaal niet moeilijk gedaan, hup, ze stuurde nog een kussen op om te kijken of dat anders was, zonder dat ik direct moest betalen Gewoon in het vertrouwen dat als het niet goed was, ik dat kussen wel zou retourneren. Zo fijn dat dit nog bestaat! We hebben beide kussens gehouden, want het was precies wat we zochten.

Geweldige service!

Marco

Levering was iets vertraagd, communicatie hierover was prima.
Ik koop hier graag weer.

Betrouwbaar, prima assortiment.

David

Snelle levering en afhandeling bij retours

Snelle vriendelijk communicatie

Marielle

Overzichtelijke site, goede producten, snelle levering en keurig verpakt

Overzichtelijke site, goede producten, snelle levering en keurig verpakt

Warmenhoven

Snel geleverd.

Goedkoop en snelle levering.