Assortiment

Particulier

Keurig

Ruim hoeslaken zodat topper niet omkrult

ruud vredeveld

Snel geleverd en een prima kussen.

Erg lekker kussen die volledig aan de verwachtingen voldoent

Conny

Mijn hoofdkussens kwamen wat later, dit werd netjes gemaild. Daarna duurde het nog een hele tijd. Na mijn telefoontje waarin ik heel vriendelijk werd geholpen, legde ze uit hoe dit kwam en 2 dagen... Mijn hoofdkussens kwamen wat later, dit werd netjes gemaild. Daarna duurde het nog een hele tijd. Na mijn telefoontje waarin ik heel vriendelijk werd geholpen, legde ze uit hoe dit kwam en 2 dagen later had ik mijn kussens. Was overmacht van hun kant uit dat het langer duurde, maar ik werd hier heel correct over geïnformeerd.
Super service en superfijne hoofdkussens.
Ik ben heel tevreden!

Hele goeie service

Monique Vernooij

Eindelijk een vervanger voor mijn dunpillo kussen gevonden

Goed hoofdkussen

Reactie Pillowsonline:

Blij om u te mogen voorzien van heerlijke nachtrust met het Beautyrest by Simmons latex hoofdkussen.

roy van kleef

Zeer goede service, denken mee en gaven zelfs om het kussen te proberen een molton mee. helaas was het kunnen niet wat ik hoopte, maar dat lag zeker niet aan pillowsonline. zonder gedoe, gratis... Zeer goede service, denken mee en gaven zelfs om het kussen te proberen een molton mee. helaas was het kunnen niet wat ik hoopte, maar dat lag zeker niet aan pillowsonline. zonder gedoe, gratis retour en geld terug gehad.

zeer goede service, denken mee, niet goed geld terug, gratis retour,

Pillowsonline

Duidelijke website.Goede communicatie.Giedd producten.Snelle levering.

Alleen maar sterke punten

Petra Straver

Heel netjes geholpen. En heel blij met mijn hoofdkussen.

Snelle levering, klantvriendelijk.

W Kuiper

Goeie keuze kwa kwaliteit

Veel keuze

M.v.W.

Klant gericht en vriendelijk

service en vriendelijkheid

Marion

Een aantal producten besteld. Ik werd keurig geïnformeerd over de langere levertijd omdat een van de producten niet voorradig was. Het was netjes verpakt en de producten zijn van goede kwaliteit. Ik... Een aantal producten besteld. Ik werd keurig geïnformeerd over de langere levertijd omdat een van de producten niet voorradig was. Het was netjes verpakt en de producten zijn van goede kwaliteit. Ik ben tevreden.

Betrouwbaar