Assortiment

Kat

Prima, correct en snelle levering

Snelle correcte levering

Gaga

Geweldige kussen en hele goede service

Hele snelle service

Shannon Ritz

Ik heb een bestelling geplaatst op 25 november en heb het nog steeds niet, of enige uitleg over wanneer het komt of wat er mee is gebeurd.

I don’t have my order. Ik heb mijn bestelling niet.

Reactie Pillowsonline:

Helaas werkte de vervoerders niet mee met het bezorgen van deze kussens naar de VS, we werken er hard aan om om ook bij zendingen overzees meer controle te krijgen over de informatie m.b.t. de... Helaas werkte de vervoerders niet mee met het bezorgen van deze kussens naar de VS, we werken er hard aan om om ook bij zendingen overzees meer controle te krijgen over de informatie m.b.t. de zendingen. Douane controles e.d. hebben wij helaas niet in de hand.

Anja

Super klantenservice en geweldig kussen

Zeer goede klantenservice, scherp geprijsd en geweldige kussens

RG

Ik was er bij bestellen niet van bewust dat de producten niet op voorraad waren, maar ik werd daar snel over geïnformeerd inclusief verwachte levertijd en alternatieven. Ze reageerden heel snel en... Ik was er bij bestellen niet van bewust dat de producten niet op voorraad waren, maar ik werd daar snel over geïnformeerd inclusief verwachte levertijd en alternatieven. Ze reageerden heel snel en vriendelijk op mail. In twee leveringen de gewenste producten ontvangen en naar volle tevredenheid. Dus alles bij elkaar 5 sterren.

Makkelijk en vriendelijk contact

Therese

Goede communicatie

Goede korting

Eva

Er was iets niet voorradig,keurig een mail dat het iets later kwam.

Prima communicatie.

Heidi

Vlotte bestelling, betaling online. Levering was iets vertraagd, maar daar werd goed en duidelijk over gecommuniceerd. Tevreden!

Overzichtelijke website. Makkelijk besteld. Perfecte levering. Goed product. Helemaal tevreden dus

Monique K.

Mooie aanbiedingen, Bella Donna Clima molton gekocht, helaas verkeerde maat ontvangen, werd meteen door de klantenservice opgelost, goede maat ontvangen.

Super vriendelijke klantenservice, servicegericht en probleemoplossend.

Lot

Nadat ik besteld heb kreeg ik pas een email dat een artikel niet op voorraad was. Bestelling na een week nog niet ontvangen en geen bericht wanneer ik het kan ontvangen.