Kwaliteit van het drukwerk

Jeanne Le Studio

Heel mooie kwaliteit en razendsnel geleverd

Medy Oberendorff

Alles verliep perfect. Ik ben heel tevreden

Jelle Spruyt

Erg snel en communicatief. Wat je op de uitgebreide website niet zou vinden, kom je snel te weten via persoonlijk contact.

De Amsterdamse Tandarts

Ik vind jullie lay out heel leuk maar los daarvan werkt de site ook goed, zijn jullie goed bereikbaar en ben ik altijd vriendelijk geholpen. Prijs/kwaliteit is ook in orde.

two tiny peanuts

Hele goede service! Altijd snel antwoord op mijn vragen en uitstekende bestandscontrole ✨

The Little Things Fotografie

Goede kwaliteit, snelle levering

Pakawi Park

Snelle communicatie en streven naar het perfecte resultaat.

A.lex

Goede kwaliteit, snel geleverd en klantvriendelijk!

Eva

Ik heb al een paar keer een bestelling gedaan en ben iedere keer heel tevreden over het resultaat. Vragen worden ook snel en correct beantwoord, op de site vind je ook veel info (i.v.m.... Ik heb al een paar keer een bestelling gedaan en ben iedere keer heel tevreden over het resultaat. Vragen worden ook snel en correct beantwoord, op de site vind je ook veel info (i.v.m. aanleverspecificaties e.d.). De sample box is ook mooi vorm gegeven.

Liefs van Maike

Ik ben heel tevreden over het drukwerk en ik voel me gehoord als klant. Er wordt meegedacht en mocht er onverhoopt iets misgaan dan wordt het naar alle tevredenheid opgelost. Aanrader!