Kelly

Super ervaring hier gehad! Mijn droomjurk gevonden! En super service! Ben heel goed geholpen geweest met de juiste jurk te vinden voor mij, het was de tweede plaats waar ik ben gaan kijken en was...

Linsey

Superleuke ervaring! Zeer professionele begeleiding in het helpen kiezen van een trouwkleed. Ook een hele leuke showroom :) een echte aanrader!!!

denis

Zeer vriendelijke bediening, er word goed naar mijn wensen geluisterd. Er word tijd genomen. Zeer aangenaam!

catherine

Prachtige bruidskledij. Ik heb mijn jurk vandaag gevonden.
Dank u wel Sofie, dank u wel perfectdress

Natacha

Mijn eerste en laatste winkel. Super mooie collecties! Je voelt je meteen welkom bij perfectdress en ze gaan tot het uiterste om uw droomjurk te vinden.

jennifer

Hier vond ik de jurk van mijn dromen zeer vriendelijke ontvangst. Betaalbare prijzen, ook voor accessoires.
I said yes to the perfectdress:)

Julie

Wat een service! last minute een trouwjurk gevonden. Toen wist ik het al meteen ; dit wil ik! Wat een service! Zo vriendelijk, behulpzaam, en vakbekwaam, kwaliteit en prijzen zijn top.
Dank u...

Tamara

Er wordt goed geluisterd naar je wensen en daarop wordt de jurk helemaal afgestemd. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Jessi

Goede ontvangst, prima service. Prachtige stock kledij,

Taisia

Zeer goede servies en vriendelijkheid, heel mooie jurken en van super kwaliteit. Ik raad iedereen deze trouwwinkel.

Hartelijk bedankt Sofie.