Tiger

Mooie winkel en vriendelijk persoon Sofie, jurken zijn heel mooi en kwaliteit.

Kym

Super leuke personeel, jurken zijn van kwaliteit en heel behulpzaam en ik kan alles vinden wat ik zoek (mijn droomjurk)

Erika

Super geholpen met mijn trouwjurk uitzoeken, hele vriendelijke persoon Sofie, hebben alle tijd voor je.... zeker een aanrader als je gaat trouwen

Laura

Super mooie goedgeprijsde en kwaliteit bruidsjurken, grote winkel met veel keuze ik werd super geholpen. Binnen anderhalf uur een prachtige jurk uitgekozen voor een leuk budget. Dank u well Sofie.

Christel

Onwijs goed geholpen door Sofie. Ze denken echt super met je mee. Ik ben een tevreden bruid en kan iedereen t Smitje aanraden, mooie jurken voor een schappelijke prijs.
Nogmaals veel dank voor...
Nogmaals veel dank voor je hulp!

Jess

Ruim aanbod in deze outlet, aantrekkelijke prijzen en uitzonderlijk vriendelijk persoon (Sofie). Wij werden zeer goed geholpen en kregen uitstekend advies. Voor ons reeds het derde trouwkleed binnen... Ruim aanbod in deze outlet, aantrekkelijke prijzen en uitzonderlijk vriendelijk persoon (Sofie). Wij werden zeer goed geholpen en kregen uitstekend advies. Voor ons reeds het derde trouwkleed binnen onze vriendengroep in deze zaak, en ook de derde keer heel tevreden thuis gekomen. Topzaak!

Kim

Geweldige bruidszaak! Je mag eerst rustig zelf rondkijken en daarna mag je passen wat je leuk vind
Geholpen door super leuke verkoopster Sofie.
Schoondochter heeft prachtige jurk...
Geholpen door super leuke verkoopster Sofie.
Schoondochter heeft prachtige jurk gekocht
Moeite waard om langs te gaan als je een bruidsjurk zoekt! Heel veel keus en vriendelijk en behulpzaam personeel

Ina

Fijne bruidswinkel met jurken niet meer dan 1000€ met alle accessoires , jurken zijn van heel goed kwaliteit en super mooie. Er is persoonlijke aandacht en ze zijn erg vriendelijk om voor jou de... Fijne bruidswinkel met jurken niet meer dan 1000€ met alle accessoires , jurken zijn van heel goed kwaliteit en super mooie. Er is persoonlijke aandacht en ze zijn erg vriendelijk om voor jou de beste jurk te vinden!

Jasinska

De verkoopster (Sofie) die me heeft verder geholpen was super vriendelijk en had heel veel geduld. Ze is met verschillende trouwjurk af gekomen die erg mooi waren en uiteindelijk ook met mijn kleed... De verkoopster (Sofie) die me heeft verder geholpen was super vriendelijk en had heel veel geduld. Ze is met verschillende trouwjurk af gekomen die erg mooi waren en uiteindelijk ook met mijn kleed naar keuze.

Niki

Super vriendelijk goede service en prachtige kwalitijt bruidskleren.