Olga

Zeer goed service!

viky

Geweldige locatie, prachtige passgelegenheden met veel privacy. Veel keuze in jurken en van goede kwaliteit.

celine

Supervriendelijk. Mooie kleding

catherin

Er werd me een prachtige collectie voorgesteld die mooi binnen mijn budget viel.

Alex

Ik ben heel tevreden over mijn ervaring bij perfectdress! Een aanrader voor alle bruiden!

Alex

Super service! Super kwaliteit! Super jurken! Super en chick winkel! Super vriendelijk!

Sofie

Veel keuze, heel behulpzaam, goed advies en echt helpen tot alles helemaal in orde is. Fijne winkel !

kelli

Supervriendelijk personeel, vakkundig geholpen om mijn trouwjurk te kiezen!

faria

Ik heb hier mijn droomjurk gevonden. Vriendelijk en professioneel. dank u wel perfectdress

Wendy

Sofie, jij bent een absolute topper! ❤️ Nooit gedacht dat ik voor mijn droomkleed zou gevallen zijn... Want ik had iets totaal anders in mijn hoofd. Maar jij wist wat perfect zou staan bij mij 😍 zo... Sofie, jij bent een absolute topper! ❤️ Nooit gedacht dat ik voor mijn droomkleed zou gevallen zijn... Want ik had iets totaal anders in mijn hoofd. Maar jij wist wat perfect zou staan bij mij 😍 zo blij dat ik je raad heb opgevolgd! Jij hebt mijn droomkleed gevonden ❤️ Wie je ook bent... Jij hebt voor iedereen een perfect dress 👌😍 doe zo verder! 😘