Deborah

Dat is echt een aanrader ... Heel vriendelijk en behulpzaam
Met een goed gevoel ga je daar naar buiten
En wat een prachtige collectie

Sarah

Wij kunnen maar enkel vol lof spreken over onze ervaring bij Perfectress
Wij kunnen maar enkel vol lof spreken over onze ervaring bij Perfectress
Zowel het onthaal was heel vriendelijk , de hulp bij onze keuze tussen al deze prachtige en kwaliteit bruidsjurken en de correcte opvolging van onze aankoop .
Het is een heel mooie zaak met veel keuze .
Doe zo verder !

Kim

Zeer mooie winkel die een zeer professionele service biedt. Ze hebben me geholpen mijn droomjurk zonder druk te vinden.
Super verkoopster (Sofie)

Marley

Super zaak met een hele goede service. Ze hebben me van het begin af aan stap voor stap begeleid met het kiezen van het juiste jurk. Daarnaast is de kwaliteit van de stoffen heel erg goed en haal je... Super zaak met een hele goede service. Ze hebben me van het begin af aan stap voor stap begeleid met het kiezen van het juiste jurk. Daarnaast is de kwaliteit van de stoffen heel erg goed en haal je het beste in huis. Ik kan iedereen aanraden om hier een kijkje te nemen als je op zoek bent naar een bruidsjurk!

Annelies

Heel mooie winkel heel chic, ik ben ontzettend goed geholpen tijdens het uitzoeken van mijn trouwjurk. Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg en een deskundige en geduldige adviseuse.

Marijke Vandepoele

Prachtige zaal om jurken te kiezen, ruime keuze met zeer mooie trouwjurken van kwaliteit, zeer geduldige en vriendelijke verkoopster (Sofie) die alle tijd neemt zodat je de perfecte jurk vindt.... Prachtige zaal om jurken te kiezen, ruime keuze met zeer mooie trouwjurken van kwaliteit, zeer geduldige en vriendelijke verkoopster (Sofie) die alle tijd neemt zodat je de perfecte jurk vindt. Afspraken zelfs buiten de gewone winkeluren mogelijk en zeer betaalbare prijzen. Ik ben super content en heb na mijn 4de afspraak om te passen eindelijk de perfecte jurk gevonden waar ik helemaal van in de wolken ben! Bedankt Sofie.

Steffi Biermans

Het was een zeer aangename en leuke ervaring. Sofie heeft ons heel deskundig professioneel advies gegeven, een persoon die echt haar job door en door kent. Zeer lieve en vriendelijke vrouw. Die je... Het was een zeer aangename en leuke ervaring. Sofie heeft ons heel deskundig professioneel advies gegeven, een persoon die echt haar job door en door kent. Zeer lieve en vriendelijke vrouw. Die je zal bijstaan met raad en daad. Enorme mooie setting waar de trouwkleden gevestigd zijn. Het was een zeer aangename en unieke ervaring. Zeker een aanrader!!!

Elizabeth Goyvaerts

Perfect dress is an amazing place and a relaxed atmosphere to choose your weddingdress. Sofia has a very good sense what suits a certain figure. I had an amazing experience choosing my weddingdress... Perfect dress is an amazing place and a relaxed atmosphere to choose your weddingdress. Sofia has a very good sense what suits a certain figure. I had an amazing experience choosing my weddingdress and I'm delighted with it. Thanks for all your help.

Alexandra Mukhina

Amazing store that has so much to offer with a great owner! And prices are so reasonable, way better than any Dutch store I have visited 👍