Joli

Une vendeuse gentille et serviable, très belles robes
Grand choix de robes, Je suis très heureux d'avoir trouvé la robe de mes rêves😍😍😍

Anna

Ik ben heel vriendelijk geholpen en er werd goed naar me geluisterd wat ik wilde. ik zou echt iedereen aanbevelen.

super en gaan jullie zo door

Karine

Super vriendelijk geholpen en er wordt alle tijd voor je genomen! Super fijn dat je een eigen hokje krijgt waar je met je entourage kunt zitten en in alle rust je jurken kunt passen.

Hier mijn mooie jurk vandaan. Werd super goed geholpen en ben erg tevreden!

Rutax

Vandaag heb ik mijn “perfect dress” gevonden, en ben er heel blij mee
Een zeer grote selectie van prachtige trouwjurken van hoge kwaliteit.
Service op het hoogste niveau!
Zeer...

Ine Pollenus

Ben zeer tevreden met mijn jurk! In huiselijke sfeer trouwjurken passen met heel vriendelijke hulp is een toffe belevenis! Vrij ruime keuze aan kleedjes in verschillende stijlen. Voor mij...

Jessica

Prijzen vanaf € 299 mooie jurken en veel keus. Ik ben hier afgelopen dinsdag geweest.

Dinther

Mooie jurken en veel keus. Ik ben hier afgelopen zaterdag geweest. Mooie Showroom overzichtelijk en heel goed geholpen door het personeel voor een bruidsjurk van mijn dochter

Hilde

Perfectdress heeft mij geholpen mijn droomjurk te vinden! Persoonlijke service, goed advies en alles is mogelijk. Ik raad Bruidsmode Perfectdress zeker aan!

Sanne

Knusse shop met 100% aandacht voor jou. Sofi heeft erg veel ervaring, maar luistert goed naar je wensen. Er werd alle tijd voor ons genomen. We voelden ons hier erg welkom!