Zeer interessante opleiding en goede opvolging

Doeltreffend, efficiënt en praktijkgericht

Goede ervaring. Top docent!

Zeer interessant

Ietwat moeilijk mailcommunicatie, maar gelet de Coronawind vanuit de Wetstraat elke week wijzigt, zie ik het probleem eerder daar

Deze cursus heeft mijn kennis over en enthousiasme voor projectmanagement verhoogd. De docent brengt de leerstof aan op een logische, duidelijke en praktische manier. Ik ga het geleerde zeker... Deze cursus heeft mijn kennis over en enthousiasme voor projectmanagement verhoogd. De docent brengt de leerstof aan op een logische, duidelijke en praktische manier. Ik ga het geleerde zeker toepassen in de praktijk.

Er werd op een interactieve manier gewerkt met ons om de kennis toepasbaar te maken.

Ik kende Percom Consultants hiervoor niet en heb ze tijdens deze training leren kennen. Vanuit mijn huidige jobpositie zal ik niet snel in opnieuw in contact met hun gaan komen, maar de ervaring aan... Ik kende Percom Consultants hiervoor niet en heb ze tijdens deze training leren kennen. Vanuit mijn huidige jobpositie zal ik niet snel in opnieuw in contact met hun gaan komen, maar de ervaring aan de hand van de opleiding was zeer positief. Het lijkt me een bedrijf met grote kennis van zaken.