Kennis van zaken en sterk in het overbrengen.

Sympathieke, gevatte consultant die open staat voor vragen en de droge materie op een fijne manier probeert over te brengen.

Geen andere ervaring behalve deze.

Fijne professionele consultant

Een consultant zou in mijn beleving enthousiasme moeten creëren bij zijn/haar publiek en dit is allerminst het geval. Het is droge leerstof die amper toepasbaar is in mijn organisatie. Het werd... Een consultant zou in mijn beleving enthousiasme moeten creëren bij zijn/haar publiek en dit is allerminst het geval. Het is droge leerstof die amper toepasbaar is in mijn organisatie. Het werd op een weinig inspirerende manier gebracht en ik weet niet of ik hier veel van zal meenemen. De focus ligt enorm op het slagen voor het examen en niet op bijleren en meenemen van de leerstof wat voor jou interessant is.

Zeer gedreven en duidelijke uitleg

Weet veel over de leerstof, maar aan het 'afbreken' van het systeem of de examens had ik persoonlijk geen boodschap

Heel enthousiaste trainer die echt de tijd nam om dieper in te gaan op onze vragen. Leuke mix van theorie en praktijkvoorbeelden.

Ik vond het een zeer aangename opleiding. De docent sprak uit zijn eigen ervaring en gaf voorbeelden vanuit de praktijk. Dit gaf de opleiding een enorme meerwaarde!

Aangenaam om les van te krijgen. Er straalt een enthousiasme vanaf dat sterk aanstekelijk werkt.