Daar het eerder vanuit Syntra vertrok en niet vanuit Percom is het moeilijker er een beeld op de plakken. Maar kennis is er er ontegensprekelijk.

Goede en duidelijke cursus. Het is goed opgezet en het wordt goed gepresenteerd. Dit wordt met voldoende praktijk voorbeelden onderbouwd. Als organisatie zijn we tot nieuwe inzichten gekomen.

Ik vond het een prettig cursus. De cursus gaf duidelijke praktijkvoorbeelden die aansprak op datgene ik in de praktijk toe kan passen.

Open manier van lesgeven, ruimte voor vragen, goed geluisterd en zeer veel expertise.

Aangename en leerrijke opleiding

Super enthousiast

Heeft veen kennis van zijn vak.

Spreekt duidelijk, met kennis en geeft relevante voorbeelden uit eigen ervaringen.

Hele positieve ervaring. Er werd geluisterd naar onze casus en de trainer kon op enthousiaste wijze schakelen tussen de verschillende teamleden, die zaten niet allemaal op hetzelfde kennisniveau. Er... Hele positieve ervaring. Er werd geluisterd naar onze casus en de trainer kon op enthousiaste wijze schakelen tussen de verschillende teamleden, die zaten niet allemaal op hetzelfde kennisniveau. Er was een klik tussen de trainer en de groep. Ook was het goed dat de theorie werd geoefend zodat deze kon worden toegepast. De theorie werd aangevuld met praktijkvoorbeelden. Ook erg goed.