Partly

Vg van Oosterhout

Zeer uitstekend…geen krasje te zien .. zeer tevreden.

Geweldig !!!

anne lucassen

Het bedrijf is prima. maar je krijgt geen updates over je bestelling. je weet pas erg laat wanneer het product aankomt. klantenservice is opzich prima. ik heb mijn telefoon geretourneerd vanwege een... Het bedrijf is prima. maar je krijgt geen updates over je bestelling. je weet pas erg laat wanneer het product aankomt. klantenservice is opzich prima. ik heb mijn telefoon geretourneerd vanwege een gebrek maar vervolgens moet ik er zelf steeds achteraan blijven gaan voor een update

Beschrijf uw ervaring in een regel

ze houden me niet op de hoogte

Anouk Bakker

De ervaring is goed, daarom hier weer een telefoon besteld. Helaas deze keer pech, want camera werkt niet naar behoren (niet scherp bij inzoomen). Ga hem terugsturen

Helaas deze keer pech

Sacha Wamsteker

Iphone snel ontvangen, in nieuw-staat, de accessoires die je erbij krijgt (screenprotector, beschermhoesje) heel fijne extra service. Erg tevreden. Na een heel slechte ervaring met een refurbished... Iphone snel ontvangen, in nieuw-staat, de accessoires die je erbij krijgt (screenprotector, beschermhoesje) heel fijne extra service. Erg tevreden. Na een heel slechte ervaring met een refurbished Iphone gekocht op Backmarket, was dit heel fijn.

Geweldige kwaliteit en service

Fran Valcke

Minder goed dan verwacht

Beetje teleurgesteld

Femke Pellaers

Goede service

Marion Lubbers

Beschrijf uw ervaring in een regel

Goed aanbod, uitstekende klantenservice die snel reageert

Ninthe H

Beschrijf uw ervaring in een regel

Overzichtelijke website, perfecte en snelle levering

Aaltje Kuipers

J.M. Dirkse

Het bedrijf heeft een goede voorraad en levert bestellingen snel uit.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Levering van Iphone batterij volgende dag en compleet