Partly

Simon

Erg tevreden over de bestelde onderdelen. Eenvoudig mijn iphone 8 scherm gemaakt.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Goed scherm, complete set en duidelijk

Thomas

Snel geleverd, goede kwaliteit van het iPhone onderdeel. Heb de complete set besteld, zeer compleet met gereedschapsetje, goed scherm, schroefmat en zelfs een tempered glas!

Top!

Goed voor elkaar!

Thomas

Top!

Goed voor elkaar!

Bart

Heel erg tevreden! IPhone 8 scherm besteld en is van goede kwaliteit! Met de how-to was het eenvoudig om de reparatie te voltooien.

Goede kwaliteit onderdelen en handleidingen

Bart

Goede kwaliteit onderdelen en handleidingen

Krekel

Snelle levering, reparatiesetje is volledig. Instructies zijn hier en daar wat onduidelijk (welke stekkers los te halen).
Kwaliteit van het scherm valt flink tegen. Tekst is onscherp en kleuren...
Kwaliteit van het scherm valt flink tegen. Tekst is onscherp en kleuren zien er overdreven uit vergeleken bij origineel. Als het scherm uit is zie je duidelijk dat het scherm grijs afsteekt tegen de zwarte rand.
Screen protector heeft niet de juiste pasvorm, is langwerpiger dan de telefoon.
Ook snap ik niet wat al die fatoes tussendoor zijn over apen en bananen maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik snap dat je voor 100 euro maar zoveel kan verwachten, maar dan zou er in mijn ogen duidelijker vermeld moeten worden dat het geen originele kwaliteit is.
Blij dat mijn telefoon gemaakt is, maar toch een beetje een zure nasmaak.

iPhone X schermkwaliteit valt flink tegen

Krekel

Kwaliteit van het scherm valt flink tegen. Tekst is onscherp en kleuren...
Screen protector heeft niet de juiste pasvorm, is langwerpiger dan de telefoon.
Blij dat mijn telefoon gemaakt is, maar toch een beetje een zure nasmaak.

iPhone X schermkwaliteit valt flink tegen

Daniel

Grappig dat repair monkeys van reparatie zo iets leuks kan maken

Leuk bedrijf

Daniel

Grappig dat repair monkeys van reparatie zo iets leuks kan maken

Leuk bedrijf

HappyIPhoneUser

Prima telefonisch advies, korting & als bonus gratis plakstrip ontvangen.
Grote klassse.

Helemaal goed!!!