Mesotten

Zeer slechte ervaring. adapter voor automatische poort gekocht. werkte niet dus technische support gekregen. Dat werkte ook niet, dus stuur het maar terug dan kijken we er wel naar. Ook daarna... Zeer slechte ervaring. adapter voor automatische poort gekocht. werkte niet dus technische support gekregen. Dat werkte ook niet, dus stuur het maar terug dan kijken we er wel naar. Ook daarna werkte het niet, maar konden het niet meer terugsturen omdat wij het al open gemaakt hadden samen met hun afdeling techniek.

Reactie Parkeerapparatuur.nl:

27 Januari 2022
Beste Stephan,
U heeft in April 2018 uw laatste bestelling geplaatst in onze webshop. Op 4 Mei 2018 heeft u voor het laatste contact gehad met parkeerapparatuur.nl.
...
27 Januari 2022
Beste Stephan,

Destijds heeft de technische dienst met u contact op genomen dat het product dat u retourneerde, wat uiteindelijk helemaal niet defect was, duidelijk zichtbare schade had. In combinatie met een niet meer bruikbare verpakking was het voor ons niet meer mogelijk het product nogmaals te verkopen. Dit is naar u gecommuniceerd. Daarop heeft u uw communicatie gestaakt. Vervolgens hebben we uiteindelijk op onze kosten het product nogmaals naar u toegezonden.
En 4 jaar na dato geven wij u nog steeds die kans als toen:
Stuur vandaag nog het onbeschadigde artikel, in de originele onbeschadigde verpakking retour, en u ontvangt binnen 14 dagen uw aanschafprijs retour op uw bankrekening.

Smash-on

Kansloos bedrijf. Iets retour sturen en dan geen geld terug willen geven vanwege een beschadigde verpakking. Vervolgens dan nog 6,95 willen vragen om het dan weer toe te sturen. Belachelijk!

Reactie Parkeerapparatuur.nl:

Geachte heer,
Geachte heer,
Bijna al onze producten zijn online voorzien van een handleiding en/of een video met instructies. U heeft vervolgens een product besteld waarbij op de productpagina de handleiding te downloaden is. Vervolgens hebben we u nogmaals de handleiding (.pdf) per email toegezonden ten tijde van de bestelling. U heeft alle kans gehad u in te lezen in de instructies (RTFM).
U blijft echter van mening dat u, om het product te kunnen installeren, GENOODZAAKT was om de kartonnen verpakking (welke zonder enige schade open en dicht kan) kapot te scheuren, om de handleiding te kunnen lezen.
Hierdoor is voor ons het product niet meer als een nieuw product te verkopen. Onze voorwaarden geven daar duidelijke richtlijnen in, dat een verpakking onbeschadigd, onbeschreven en onbeplakt retour moet komen. In stukken scheuren en met plakband aan elkaar plakken is duidelijk iets anders dan de voorwaarden voorschrijven.

Ronny

Artikelen zijn duidelijk omschreven, maar vanaf mobiel device is selectie voor vergelijking doorvoeren niet echt handig

Kristel

Snel en vlotte service

J. de Bruin V.O.F.

Zeer goed

Woon- en zorgcentum St-Jozef

Duidelijke info

Geert

Positief, productwas makkelijk te traceren.