Erik

Enorm goed geholpen en snelle levering!

Diana Herman

Duidelijke website.

Joop van Laethem

Makkelijke vindbaarheid van het product

Waardeloos

Reactie Parkeerapparatuur.nl:

Beste Semjon,
Beste Semjon,
Vervelend dat u deze negatieve ervaring met onze webshop heeft gehad, maar we willen graag uit de doeken doen wat er daadwerkelijk gespeeld heeft zodat eenieder hier ook het juiste beeld krijgt.
1e keer retour - geopende zender:
U heeft in de zomer van 2020 een originele MFZ handzender gekocht. Deze heeft u later teruggestuurd met de melding dat hij niet zou functioneren. Deze zender is retour gekomen en beoordeeld door de technische dienst. Er waren duidelijke sporen dat de handzender geforceerd geopend is geweest (met een schroevendraaier o.i.d.). Op 7 september 2020 hebben daar (ondanks dat we geen garantie geven op batterijen) toch een nieuwe batterij ingezet en is de zender terug gegaan naar u.
2e keer retour - een zender geleverd door derden:
Twee weken later (18 september 2020), stuurt u weer een handzender terug. Toen deze was ontvangen door onze technische dienst, bleek de behuizing van de handzender te zijn gegraveerd met een bedrijfsnaam van een andere leverancier van zenders, als mede dat de kleur van het kunststof anders was. U heeft ZELF schriftelijk bevestigd aan ons (21 september 2020), dat u meerdere zender open heeft gemaakt en uit die verschillende zenders, een zender in elkaar heeft gezet die vervolgens naar ons is toegezonden. Daarnaast bleek deze zender gewoon te functioneren nadat ook hier de batterij was vervangen. Kort en goed: De zender kwam van een ander en functioneerde correct.
U eist toch uw geld terug terwijl u een zender inlevert die niet bij ons gekocht is. Dit nadat de herzieningstermijn was verkopen en de zender alleen nog voor garantie in aanmerking komt. Dus wel vervanging bij defect, maar geen geld retour onder herzieningsrecht. Wij kunnen en willen niet meewerken aan dergelijke frauduleuze activiteiten.
Wij staat garant voor alle producten die WIJ verkopen!
Technische dienst Parkeerapparatuur.nl

Jan

Super!
Super!
Ik aarzelde even bij bestelling want winkel eerder onbekend, iets zeldzaam aangegeven als toch in stock, verzendkosten (niet "gratis") maar dat blijkt absoluut onterecht: expliciete kostprijs levering wordt gecompenseerd door correcte prijs, levering was onverwacht snel en correct (in een doos van juiste maat!).
Voor mij is dit een voorbeeld voor anderen: eerlijk tonen dat verzenden een kost heeft, en nog bij de goedkopere zijn!

Reactie Parkeerapparatuur.nl:

Beste Jan,
Beste Jan,
Dank je voor de lovende woorden. We blijven er aan werken onze dienstverlening te optimaliseren. Wat op onze webshop te bestellen is, hebben we ZELF op voorraad liggen in ons magazijn. Geen drop-shipment zoals bij vele webshops tegenwoordig.
Veel plezier met de aankoop!