Smash-on

Kansloos bedrijf. Iets retour sturen en dan geen geld terug willen geven vanwege een beschadigde verpakking. Vervolgens dan nog 6,95 willen vragen om het dan weer toe te sturen. Belachelijk!

Reactie Parkeerapparatuur.nl:

Geachte heer,
Bijna al onze producten zijn online voorzien van een handleiding en/of een video met instructies. U heeft vervolgens een product besteld waarbij op de productpagina de handleiding te downloaden is. Vervolgens hebben we u nogmaals de handleiding (.pdf) per email toegezonden ten tijde van de bestelling. U heeft alle kans gehad u in te lezen in de instructies (RTFM).
U blijft echter van mening dat u, om het product te kunnen installeren, GENOODZAAKT was om de kartonnen verpakking (welke zonder enige schade open en dicht kan) kapot te scheuren, om de handleiding te kunnen lezen.
Hierdoor is voor ons het product niet meer als een nieuw product te verkopen. Onze voorwaarden geven daar duidelijke richtlijnen in, dat een verpakking onbeschadigd, onbeschreven en onbeplakt retour moet komen. In stukken scheuren en met plakband aan elkaar plakken is duidelijk iets anders dan de voorwaarden voorschrijven.

Score voor Parkeerapparatuur.nl: 1/5
Zou u ons aanbevelen bij familie en vrienden? Nee
Aangekocht product: JCM Muv Pro 2