Wat vond je van het veld/de locatie?
Wat vond je van de begeleiding?
Prijs/Kwaliteit?
8.2/10

Richard Migchielsen

Prima middag gehad en de meiden vonden het leuk!
Mooie locatie en een aardige begeleidster.

Goede organisatie kids paintball. Kinderen hebben zich goed vermaakt, goede begeleiding.

Coach meisjes C2

Wij hebben met een team van 16 meisjes kinderpaintball gedaan bij Paintball Warriors in Enschede. Lekker spannnend en lekker rennen, iedereen was erg enthousiast. Ik heb ook geen blauwe plekken... Wij hebben met een team van 16 meisjes kinderpaintball gedaan bij Paintball Warriors in Enschede. Lekker spannnend en lekker rennen, iedereen was erg enthousiast. Ik heb ook geen blauwe plekken gezien. In de pauze hebben ze ook nog diamanten gezocht, dat blijft een favoriete bezigheid voor meisjes:)

Relaxed personeel en leuke omgeving voor een top uitje

Goede en vriendelijke begeleiding voor het feestje met jongens van 11 jaar. Ook consequent in handhaven van de veiligheidsregels. Materiaal ook allemaal prima in orde.

Geoliede machine, aardige mensen, mooi gebied

Leuke en spannende ervaring om met vrienden, familie en/of collega's te gaan doen.

Petra Blokhuis

Erg leuk voor groepen en families!!

Ester

De kids hadden een geweldige middag. De begeleider was super vriendelijk en sloot perfect aan op de wensen van de kids. Na het paintballen hebben we bij het restaurant ernaast gegeten en nog even... De kids hadden een geweldige middag. De begeleider was super vriendelijk en sloot perfect aan op de wensen van de kids. Na het paintballen hebben we bij het restaurant ernaast gegeten en nog even gezwommen. Top feestje!

Het was super! Onze dochter was super blij met dit verjaardagsfeestje