Mathijs

Het geheel was goed geleverd en in elkaar te zetten. Toch vereist de gebruiksaanwijzing/installatie handleiding nog wat aandacht voor specifieke zaken als plaatsen LED verlichting, bevestigen van de... Het geheel was goed geleverd en in elkaar te zetten. Toch vereist de gebruiksaanwijzing/installatie handleiding nog wat aandacht voor specifieke zaken als plaatsen LED verlichting, bevestigen van de afsluiting van de dakpannen.

Boris

Enige minpunt is dat ik het niet kon opvolgen via internet. Blijkbaar hadden ze het niet erop gezet.

jan

De door mij bestelde artikelen werden zoals afgesproken met de transporteur bij onze buren afgeleverd.

Genno

Prima gedaan en netjes afgewerkt!

John

Ik bestelde led verlichting de dag daarna was mijn bestelling binnen snel en perfect verlopen dank hier voor groeten John

Mark

Goede en snelle levering, top bedrijf

Jos

Twee bestellingen geplaatst en beide perfekt uitgevoerd

kurt

Ik ben zeer tevreden over multilogo. zeer snelle reactie op mails, supervriendelijk, stipte levering, goede kwaliteit, .... ik kan niets verkeerds zeggen..

Paul

We hadden een windscherm besteld en bij levering bleek achteraf de afstandsbediening er niet bij te zitten. Daar hebben we over gebeld en een paar dagen later werd deze al geleverd, kon gebeuren... We hadden een windscherm besteld en bij levering bleek achteraf de afstandsbediening er niet bij te zitten. Daar hebben we over gebeld en een paar dagen later werd deze al geleverd, kon gebeuren maar de nalevering was mooi snel. Kortom, wij hebben een goeie ervaring gehad met het bedrijf.

Mart

Geen verzendkosten is iets wat uitstekend is. Natuurlijk begrijp ik dat het in de prijs is verwerkt,. maar je weet dan direct wat je moet betalen. Kwaliteit ook goed. Zal jullie zeker aanbevelen... Geen verzendkosten is iets wat uitstekend is. Natuurlijk begrijp ik dat het in de prijs is verwerkt,. maar je weet dan direct wat je moet betalen. Kwaliteit ook goed. Zal jullie zeker aanbevelen bij anderen.