Geert

Goede service, goedkoop gebruikte motor die het goed doet

Peter

In eerste instantie is verzending fout gegaan maar na telefonisch contact correct en snel afgehandeld.

J

Goed advies gekregen ,wordt snel gereageerd op vragen , producten worden snel geleverd. prima bedrijf

Gerwin

Snelle levering en een prima product!

Verbeeten

Wel moet gezegd worden dat de werktekening met handleiding flut is. Men moet wel enige ervaring hebben om de overkapping te plaatsen. Inzagen hulpstukken en balken of het plaatsen van poertjes.... Wel moet gezegd worden dat de werktekening met handleiding flut is. Men moet wel enige ervaring hebben om de overkapping te plaatsen. Inzagen hulpstukken en balken of het plaatsen van poertjes. Waar de gaten dan in de goot komen met 3 mm. is het wel heel precies mikken( beter 3,5 mm.) anders breken de rvs schroeven af. Het plaatsen van de rubberafdichtband. Hoe doet men dat zonder op het dak te klimmen. Ook handig aan te geven afdichtings kit welke?? Een idee om het montageboekje te laten schrijven door IKEA. Bij uw handleiding springt men van de hak op de tak...

Reactie Overkappingtekoop:

Wij delen uw mening deels, het kan zeker beter, maar de meeste klanten redden zich er prima mee, maar ik zal toch een verzoek tot verbetering indienen bij de fabrikant.

Antoine

Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Mevrouw

Correcte leveringstermijn, levering op afgesproken datum en je wordt persoonlijk nog gebeld op de dag zelf. Zeer mooie prijs kwaliteit. Een overkapping van 9m50 op 3m30 zelf geplaatst. Zeer goede... Correcte leveringstermijn, levering op afgesproken datum en je wordt persoonlijk nog gebeld op de dag zelf. Zeer mooie prijs kwaliteit. Een overkapping van 9m50 op 3m30 zelf geplaatst. Zeer goede handleiding voor de montering. Bij het sturen van een email steeds correct en vriendelijk antwoord. Geen opmerkingen, gewoon weg super en zeer mooi, geslaagd en een meerwaarde voor ons terras!! Ik zou het iedereen aanraden!!

Van

Wij zijn heel tevreden over onze aankoop. We zijn goed geadviseerd en de overkapping stond al vier weken na onze aankoop. Verder is de overkapping heel netjes geplaatst,

Diem

Onderdeel besteld , werd snel geleverd , prijs was ook ok

Ruud

Wij kregen een andere set geleverd dan besteld was en Overkappingtekoop stuurde direct de juiste set, nog zonder te wachten op het retourneren van de verkeerde levering. Een technische vraag werd... Wij kregen een andere set geleverd dan besteld was en Overkappingtekoop stuurde direct de juiste set, nog zonder te wachten op het retourneren van de verkeerde levering. Een technische vraag werd direct met de fabrikant besproken en wij werden binnen een half uur teruggebeld met het antwoord.