Ruby Endlich

Zaterdag 21 april een t shirt binnen gekregen met gat in de mouw. Meteen een mail met foto gestuurd naar de klantenservice. En tot op heden nog geen reactie!

Reactie geven op de mail.

Reactie Oranjeshopper.nl:

Beste Klant,
Wij hebben u een e-mail verstuurd op 23 april jl.. Het kan het voorkomen dat door de sterke filter van uw provider ons schrijven in uw spambox terecht komt. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend kan zijn, daar wij niet gelijk de service kunnen bieden zoals u deze gewend bent. Onze excuses .
Wij adviseren u dan ook uw ongewenste mailbox na te kijken.

Irma

Fijne wenshop, doet wat het belooft en alles volgens afspraak op tijd gekregen. Fijn.

Gemeente Brunssum

Snelle correcte levering

Voor overheden andere betaalmogenlijkheid.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen dus ben op dit moment niet echt tevreden.

Reactie Oranjeshopper.nl:

Beste Klant,
Wat vervelend dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Wij hebben u een PB gestuurd.

Super snelle levering en erg klant vriendelijk

J.Braam

Neen

team illumination-fan

Zeer duidelijke website! Snelle service en goede communicatie, spullen binnen 1 dag geleverd. Precies op tijd voor het WK synchroonschaatsen :)

Johan

Het is de eerste keer dat ik iets besteld heb bij Oranjeshopper.
Over deze bestelling ben ik duidelijk en goed op de hoogte gehouden, compliment !

Gezien het de eerste keer was en goed op de hoogte van de bestelling werd gehouden heb ik verder geen aan/op-merkingen.

Vera

Mooie sweater besteld, deze valt een maatje kleiner, dus een maatje groter gekozen. Super lekker warm heb ik het gehad tijdens de wedstrijd van NL - EN. Goede kwaliteit en snelle levering, wat wil... Mooie sweater besteld, deze valt een maatje kleiner, dus een maatje groter gekozen. Super lekker warm heb ik het gehad tijdens de wedstrijd van NL - EN. Goede kwaliteit en snelle levering, wat wil je nog meer?

Nee