Florindo

Ik vind opmerkelijk de manier waarop in deze cursus een zeer breed (en soms onduidelijk) onderwerp verhelderd wordt

Florindo

Mijn ervaring met Onze Joost is zeer positief geweest. De lessen (zowel digitaal als klassikaal) vind ik heel duidelijk en goed in elkaar gezet. Leraren en andere medewerkers komen bekwaam en... Mijn ervaring met Onze Joost is zeer positief geweest. De lessen (zowel digitaal als klassikaal) vind ik heel duidelijk en goed in elkaar gezet. Leraren en andere medewerkers komen bekwaam en enthousiast over. De ontspannen en vriendelijk sfeer gaat gepaard met effectiviteit.

Thomas

Ik heb een hele prettige ervaring gehad met Onze Joost. Onze docent Michiel heeft me uitstekend geholpen door de soms toch ietwat droge stof een stuk toegankelijker te maken. Al met al zou ik Onze... Ik heb een hele prettige ervaring gehad met Onze Joost. Onze docent Michiel heeft me uitstekend geholpen door de soms toch ietwat droge stof een stuk toegankelijker te maken. Al met al zou ik Onze Joost zonder twijfel aanbevelen.

Jan Willem

Gestructureerd, vakkundig, enthousiast

Arthur

Hele duidelijke video's

Denis

Digitale lessen zijn m.i. heel helder.

Tim

De overall ervaring was goed. Wel af en toe een beetje te droog uitgelegd. Vragen per mail werden ook beantwoord.

Remco

Helder en duidelijk

Floor

Onze adviseurs hebben een training gevolgd voor het Maatwerkadvies voor woningen. Erg uitgebreid en goed verhaal! Het gaat in op alle aspecten van het advies, breder kijken als een label, hoe leg je... Onze adviseurs hebben een training gevolgd voor het Maatwerkadvies voor woningen. Erg uitgebreid en goed verhaal! Het gaat in op alle aspecten van het advies, breder kijken als een label, hoe leg je dit uit aan particulieren, wat is de rol nu en in de toekomst van de overheid hierin?
Belangrijk om te weten voor wie wil starten met het geven van goede adviezen.