Tom

Makkelijk online, behupzaam

Dennis

Duidelijke uitleg, handige tips

Laurens

Het was een laagdrempelige manier van leren.

Noureldin

Zeer goede ervaring, alle lessen staan zeer duidelijk en worden perfect uitgelegd.

Redbad

Duidelijke, gestructureerde opbouw van de stof tot nu toe. Presentatie is heel prettig; met veel energie en enthousiasme wordt alles overgedragen.

Willem-Jan

+Video lessen zijn ideaal om in je eigen tempo de stof eigen te kunnen maken. Al zijn de lessen niet altijd up-to-date met de nieuwste ISSO versie.

-Diversen cursussen gevolgd bij Onze...

-Diversen cursussen gevolgd bij Onze Joost via het UWV, contact loopt zeer moeizaam, niet passende offertes en onduidelijkheid over de kosten. Niet terug bellen en fout/niet beantwoorden van vragen per e-mail.
Misschien als het via een werkgever loopt of je zelf de cursussen betaald dat het beter is dat weet ik niet. Erg behulpzaam waren ze in mijn geval niet.

Voor mij persoonlijk is het geen aanrader en hou er buitenom de uitstekende vakkennis toch een slecht gevoel over aan de opleidingen bij Onze Joost.

michiel

Duidelijk uitleg en prettig om te volgen.

Nathan

Zeer leerzame cursus Basis Bouwkunde gevolgd met een spontane, prettige en professionele begeleiding van Michiel.

M

Nuttig maar te snel

Reactie Onze Joost:

Beste Mohammed,
Dank je wel voor jouw feedback over onze videolessen. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om jouw gedachten met ons te delen.
Het spijt ons dat je onze lessen als...
Beste Mohammed,
Het spijt ons dat je onze lessen als 'te snel' hebt ervaren. We begrijpen dat iedereen een andere leerstijl heeft en we proberen onze cursussen zo toegankelijk mogelijk te maken. Onze videolessen zijn zo opgezet dat studenten kunnen pauzeren en terugspoelen om op hun eigen tempo te kunnen leren. Als je specifieke suggesties hebt over hoe we onze videolessen en leermethode kunnen verbeteren, dan horen we dat graag.
Jouw feedback is voor ons erg waardevol, en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat onze cursussen voor al onze studenten zo effectief mogelijk zijn. Nogmaals bedankt voor je input, en we hopen dat je in de toekomst een positievere ervaring zult hebben.
Shirley

Ishèle

Videolessen zijn een goede tool om kennis over te dragen. Grote plus punten zijn theorie en beeld samen. In je eigen tempo leren.