Klaas

De lessen zijn goed te volgen maar soms is de verstaanbaarheid slecht. Jammer is dat in de lessen veel meer informatie wordt gegeven dan in de gedownloade documentatie na iedere les. Zelf los ik dit... De lessen zijn goed te volgen maar soms is de verstaanbaarheid slecht. Jammer is dat in de lessen veel meer informatie wordt gegeven dan in de gedownloade documentatie na iedere les. Zelf los ik dit op door direct een samenvatting te makken van elke te volgen les.

simon

Erg makkelijk te volgen en goed en duidelijk gesproken

Melissa

Duidelijke uitleg, fijn omschreven

Frank

Tijdens de meetup-dag was er een ontspannen sfeer en werden diverse onderwerpen besproken. Er was voldoende ruimte voor vragen of praktijk kwesties.
Voor alles is de tijd genomen.
Voor alles is de tijd genomen.

De voorbereidende video's waren van zeer toegevoegde waarde, vooral om dat duidelijker is dan een boek vooraf te moeten lezen.

Jasper

Goed/duidelijk

Peter

Twee weken geleden heb ik de opfriscursus voor 2023 gevolgd en heb veel geleerd over de nieuwe regels die in juli ingaan. De cursus dag zit goed in elkaar en behandelt alle onderwerpen. De volgende... Twee weken geleden heb ik de opfriscursus voor 2023 gevolgd en heb veel geleerd over de nieuwe regels die in juli ingaan. De cursus dag zit goed in elkaar en behandelt alle onderwerpen. De volgende dag hebben we de documentatie gemaild gekregen zodat we het nog eens na kunnen zoeken als naslagwerk. Zeker een aanrader om de opfriscursus bij Onze Joost te volgen.

Jens

Ik deed de EP-U/B opleiding. Was zeer te spreken over de E-learning, aangezien dit veel tijd bespaard. De docent was erg enthousiast!

Chris

Bij Onze Joost heb ik nu meerdere opleidingen gedaan.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van les geven.
Hier kan je meer vragen stellen die ook beantwoord worden.
Nog...
Bij Onze Joost heb ik nu meerdere opleidingen gedaan.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van les geven.
Hier kan je meer vragen stellen die ook beantwoord worden.
Nog Mals bedankt Michiel beck & Edwin Reuterink voor het geweldige opleiding.

Nico Piquer

Bijzonder zinvolle cursus

Sandra

Handig voordat je opleiding EP-B gaat volgen