hebben netjes gebeld of het ook op zaterdag geleverd kan worden,en dat was voor mij prima want ik kon de boompjes meteen in de grond zetten

Nette afhandeling

Peter Bos

Producten zeer goed, service zeer goed, afspraken snel en op tijd nagekomen, wij zijn zeer tevreden klanten

alles perfect, de complimenten

Leo Baars

Betrouwbaar met verstand van zaken

Goed bereikbaar telefonisch

J.L.Bostelaar

Prima ervaring

Snelle reactie en snelle levering voor een goede prijs

Zeer vriendelijk bedrijf met een snelle en correcte levering
telefonisch goed bereikbaar

vriendelijk en correct bedrijf
goede aflevering van de planten
vriendelijke beleefde meneer die het leverde

gerard

Heefr ze precies op de aangegeven plek neergelegd

Goede kwaliteit, prijs goed, bezorging prima

Dit was de eerste keer dat we omtrent de tuin een bestelling via internet deden van een bedrijf waar we niets over wisten. We hebben het als prettig ervaren dat je kon bestellen en bij afleveren kon... Dit was de eerste keer dat we omtrent de tuin een bestelling via internet deden van een bedrijf waar we niets over wisten. We hebben het als prettig ervaren dat je kon bestellen en bij afleveren kon betalen. Daardoor durfden we voor ons doen een grote bestelling te plaatsen. Geen levering, geen geld kwijt. We hebben na de bestelling telefonisch contact gehad en dat hebben we als prettig ervaren.

Klantvriendelijkheid en er zijn voor de klant.

Klantvriendelijkheid en er zijn voor de klant.

De drempel is verlaagt doordat je bij afleveren mag betalen. Dat vind ik een groot pluspunt, omdat je als klant niet altijd de kennis hebt met wie je in zee gaat.