W.H. Wiardi

Zeer klantvriendelijk en een snelle service. Ik zou zo weer wat bij ze bestellen. De prijs was ook goed.

De informatie over de bestelling was zeer goed.

Brenda

Top!

Snelle mail respons

Mensing

Heel duidelijk, makkelijk en super vriendelijk

Super service en heel erg vriendelijk, jullie dachten ook fijn mee ontzettend bedankt ik ben heel blij met mijn grasveldje

john steens

Leuk contact, leverancier gras mooi op de plaats waar ik wilde neergezet, fijn bedrijf

krijgt mooi en snel antwoord via mail, denken mee. was bijv. snik heet mailde ze me of het wel verstandig was te komen leveren, hebben toen samen 3 dagen uitgesteld. gewoon toppie

Kan er geen bedenken en verzinnen hou ik niet van

R. Buijs

Snel afspraken kunnen maken. Werden stipt uitgevoerd

Erg tevreden over de werkzaamheden. Gewoon niets op aan te merken. .

Stefan

Onze ervaring met dit bedrijf is bijzonder positief. Duidelijke informatie, goede communicatie en doet precies wat is belooft voor een prima prijs. Herman heeft bij ons het oude gras verwijderd, de... Onze ervaring met dit bedrijf is bijzonder positief. Duidelijke informatie, goede communicatie en doet precies wat is belooft voor een prima prijs. Herman heeft bij ons het oude gras verwijderd, de grond geëgaliseerd, bemest en voorzien van nieuw gras. Herman is een prima kerel, werkt hard door en ruimt de rommel achter zich op. Daarnaast heeft hij helder uitgelegd hoe we het gras de komende tijd moeten behandelen. S'avond kregen we via mail de factuur en nog meer uitleg over het onderhoud. Ik beveel dit bedrijf zeker aan!

Eerlijk bedrijf die precies doen wat ze zeggen. Zeer positief!

Helemaal geen. Gewoon zo door gaan!

Altijd spannend als je zelf niet thuis bent en aan het eind van de dag het resultaat pas ziet.
Maar dat viel 100% mee. Het gras netjes gelegd en alles netjes achtergelaten.

Goedkoop, ik kon geen goedkoper bedrijf vinden op het internet en ze bieden ook nog eens waar voor het geld.

Communicatie per e-mail verloopt soms wat traag, maar bellen gaat prima.

ard

Tot de levering was het prima maar op de dag zelf was de levering te laat en incompleet. Na er zelf weer achteraan bellen is het weer niet geleverd op de aangegeven datum.

J. van der Woude

Onze ervaring is super goed. Top graszoden gelegd en alles weer schoon achter gelaten!!

Zeer ervaren vakman. Snel maar goed!