J. van der Woude

Onze ervaring is super goed. Top graszoden gelegd en alles weer schoon achter gelaten!!

Zeer ervaren vakman. Snel maar goed!

Poortenga

Herman heeft prima werk afgeleverd en communicatie vooraf verliep lekker vlot. Kan hem aan iedereen aanraden

Lindsey

Erg tevreden over onze rij van 41 meter geplaatste coniferen. Duidelijke communicatie en heldere afspraken. Ook de coniferen zien er netjes uit en zijn snel en strak geplaatst!

kz

Goede keuze mogelijkheid,makkelijke website
Snelle levering zeer mooi product

familie Regeling

Goede kwaliteit product

Een goed product wat zichzelf verkoopt!
Een goed product wat zichzelf verkoopt!
Makkelijk en snel besteld, we moesten iets meer hebben dachten we. Voicemail ingesproken en de volgende ochtend bleek onze bestelling en aanpassing netjes uitgevoerd!

We haalden onze product op in een woonwijk. Hierdoor zagen we de andere aangeboden producten niet. Dat is jammer, anders waren we misschien wel in de verleiding gekomen om nog meer mee te nemen.

Een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen . Aardige nette mensen die je goed op de hoogte houden van hoe ver je bestelling is. En de service is top, je kunt met hun volgens mij tot op de uur... Een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen . Aardige nette mensen die je goed op de hoogte houden van hoe ver je bestelling is. En de service is top, je kunt met hun volgens mij tot op de uur nauwkeurig je bestelling laten bezorgen als je dat met hun overlegt . Geweldig gewoon .

service is geweldig

Nadat ik besteld had zou ik bericht krijgen wanneer de bestelling klaar zou liggen. Na 3 dagen gebeld of er al iets bekend was, waarop ik de vraag kreeg wanneer ik het wilde ophalen. Als op de site... Nadat ik besteld had zou ik bericht krijgen wanneer de bestelling klaar zou liggen. Na 3 dagen gebeld of er al iets bekend was, waarop ik de vraag kreeg wanneer ik het wilde ophalen. Als op de site staat dat ik bericht krijg verwacht ik dat ook. De mogelijkheid om aan te geven wanneer ik het op zou willen ophalen ontbrak.

Advies over hoe ik het het beste kon aanpakken.

tip: misschien toevoegen dat als klanten de bestelling willen ophalen dat ze zelf kunnen kiezen wanneer dat kan. Uiteraard rekening houdend met wanneer jullie de bestelling klaar hebben. Dat... tip: misschien toevoegen dat als klanten de bestelling willen ophalen dat ze zelf kunnen kiezen wanneer dat kan. Uiteraard rekening houdend met wanneer jullie de bestelling klaar hebben. Dat voorkomt onnodig wachten op bericht voor de klant

cato

Keurig geleverd werk.

Graszoden plus klimop aangelegd: super!

Duidelijke en snelle communicatie
Mooie afwerking