Klantenservice
Prijs/Kwaliteit
7.6/10

Janick Schutz

Heel goed

Super fijne manier van sporten.

Veel workouts per maand voor je geld. Ik ervaar alleen de volgende ‘problemen’: vaak een wachtlijst voor workouts, wanneer ik me van een wachtlijst heb afgehaald ontvang ik nog steeds meldingen dat... Veel workouts per maand voor je geld. Ik ervaar alleen de volgende ‘problemen’: vaak een wachtlijst voor workouts, wanneer ik me van een wachtlijst heb afgehaald ontvang ik nog steeds meldingen dat er een plek vrij is gekomen, weinig plekken voor rocycle terwijl daar enorm veel vraag naar is. Ik zou verder meer gevarieerde klasjes aanbieden, er zijn bijvoorbeeld wel heel veel yogaklasjes en minder full body workout trainingen.

Jerry

Heel handig groot aanbod

Inge Spil

Begon leuk aan een abbo wat 60 workouts in de maand beloofde en nu gekort is naar 16.. belachelijk, dit wordt een overstap naar classpass

Anoniem_N

Erg teleurgesteld

Roos

Al maanden lang prijs ik Onefit de hemel in. De prijs is te overzien en je krijgt er ‘onbeperkte’ sportmogelijkheden voor terug. Maar helaas is dit niet meer het geval. Onefit heeft besloten zijn... Al maanden lang prijs ik Onefit de hemel in. De prijs is te overzien en je krijgt er ‘onbeperkte’ sportmogelijkheden voor terug. Maar helaas is dit niet meer het geval. Onefit heeft besloten zijn positie uit te melken door het aantal sportmogelijkheden per maand in te perken naar 16x. En dat zonder communicatie? Daar snap ik echt niks van. Wil je meer sporten? Dat wordt bijbetalen... Geen respect naar eigen klant.. echt zeer teleurgesteld. Ik hoop dat dit wordt teruggedraaid, Anders stap ik gegarandeerd over 👋

Opeens maar 16x per maand? Stom! het is beter om een sportschoolabo te nemen als je vaker gaat!

Marte

Onefit heeft besloten dat je niet meer 60 keer per maand kan sporten, maar nog maar 16 keer. Uiteraard wel gewoon tegen hetzelfde abonnementstarief, en ze leggen uit dat je boft, want je kan voor 10... Onefit heeft besloten dat je niet meer 60 keer per maand kan sporten, maar nog maar 16 keer. Uiteraard wel gewoon tegen hetzelfde abonnementstarief, en ze leggen uit dat je boft, want je kan voor 10 euro per keer extra workouts doen! Dit alles wordt natuurlijk 2 weken voor het ingaan van het nieuwe beleid pas aangekondigd en mensen met vragen en opmerkingen over dit nieuwe beleid worden gewoonweg genegeerd. Wat een aanfluiting. Ik zoek wel naar een minder asociale organisatie om mijn geld aan uit te geven!

Singh

Ik was erg tevreden met Onefit totdat ze de workouts hebben gelimiteerd naar 16 sessies per 4 weken.