Klantenservice
Gebruiksgemak van de app
Prijs/Kwaliteit
7.6/10

Singh

Ik was erg tevreden met Onefit totdat ze de workouts hebben gelimiteerd naar 16 sessies per 4 weken.

Ik was heel erg enthousiast over onefit. Maar de voorwaarden opeens op deze manier veranderen vind ik echt schandelijk.

Ik heb hier een abonnement met tot max 60 workouts per maand gekocht, en nu wordt dit zomaar gewijzigd in max 16??? Hierdoor ga ik mn abonnement helaas na de eerste maand alweer opzeggen.

Totaal gewn klantvriendelijk en service gerichte klantenservice. Gene reactie op mijn email en automatische whats app berichtjes op mijn vraag/probleem. Verlenen geen coulance. Onterecht een fee... Totaal gewn klantvriendelijk en service gerichte klantenservice. Gene reactie op mijn email en automatische whats app berichtjes op mijn vraag/probleem. Verlenen geen coulance. Onterecht een fee gekregen van 10€
En daarnaast duur voor maar 4 keer per maand sporten

Voorgelogen met een abonnement wat met 75% is verkleind. Onacceptabel

Astrid

Initieel zeer tevreden. Echter door jullie plotse beleidverandering en totale gebrek aan communicatie hierover, ben ik hard op zoek naar een nieuwe sportschool. Daarnaast vind ik het bizar dat het... Initieel zeer tevreden. Echter door jullie plotse beleidverandering en totale gebrek aan communicatie hierover, ben ik hard op zoek naar een nieuwe sportschool. Daarnaast vind ik het bizar dat het nieuws van het beperkte aantal lessen komt en ik maar 10 dagen heb om mijn abonnement aan te passen. Ik ben zeer teleurgesteld in OneFit en raad iedereen af om hier lid te worden. Tenzij jullie je beleid reeel maken OF hierover open communiceren.

In principe prima, maar ik vind de aanpassing per 1 maart 2020 een enorme domper (prijsstijging en daarbij een maximum van 16 workouts ipv het eerdere onbeperkt)!!! Ik overweeg nu dan ook om mijn... In principe prima, maar ik vind de aanpassing per 1 maart 2020 een enorme domper (prijsstijging en daarbij een maximum van 16 workouts ipv het eerdere onbeperkt)!!! Ik overweeg nu dan ook om mijn abonnement op te zeggen uit "protest".
Ik baseer mijn feedback dan ook obv de aangekondigde aanpassingen per 1 maart 2020.

Tot nu goed! Alleen de mail van vorige week dat je max 4x per week kan sporten! Je zou dan nog een apart abonnement moeten aanbieden.

nyreehknegtering

Ik merk dat ik ontzettend vaak in de wachtrij sta en dat er soms dus 6 opties zijn om 20.00 waarvan ik voor 4 alleen in de wachtrij kan plaatsen. Vind dit echt storend.

Tot nu toe heb ik fijne lessen mogen mee doen. Groot min punt vind ik wel dat een week na aanschaf de switch van onbeperkt naar 4 keer per week is gemaakt, dit vind ik een achteruitgang en ik voel... Tot nu toe heb ik fijne lessen mogen mee doen. Groot min punt vind ik wel dat een week na aanschaf de switch van onbeperkt naar 4 keer per week is gemaakt, dit vind ik een achteruitgang en ik voel me een beetje bedonderd.