Klantenservice
7.6/10
Gebruiksgemak van de app
Prijs/Kwaliteit
7.6/10

Altijd een goede ervaring gehad met OneFit tot twee weken geleden. Ik probeer al lange tijd mijn account te te-activeren, de functie in de app om dit te doen werkt niet. OneFit zegt een goede... Altijd een goede ervaring gehad met OneFit tot twee weken geleden. Ik probeer al lange tijd mijn account te te-activeren, de functie in de app om dit te doen werkt niet. OneFit zegt een goede service te hebben maar ze reageren niet op e-mails en telefonisch zijn ze nooit bereikbaar. Wat een slechte organisatie als je zo met leden om gaat. Het wordt onmogelijk gemaakt om te sporten als de app het niet doet.

Paula

Meest slechte klantenservice ooit

Britt B

OneFit is echt het meest onklantvriendelijke bedrijf wat er is. Ruim voor de opzegtermijn van 10 dagen opgezegd maar toch mijn abonnement met weer een maand verlengd. En in deze maand kan ik toch... OneFit is echt het meest onklantvriendelijke bedrijf wat er is. Ruim voor de opzegtermijn van 10 dagen opgezegd maar toch mijn abonnement met weer een maand verlengd. En in deze maand kan ik toch nergens sporten want het aanbod is 0. Alle lessen zijn bezet tenzij je 2 weken van te voren boekt. Als je overweegt een abonnement bij Onefit af te sluiten kan je beter die 65 euro (!) gewoon weggooien, dan beleef je er meer plezier aan.

OneFit

Oplichters! Na de lockdown in december hebben ze het account door laten lopen ipv on hold te zetten. Ik had nog een week of 2 tegoed en wilde dit activeren. Na gebeld te hebben zeiden ze dat online... Oplichters! Na de lockdown in december hebben ze het account door laten lopen ipv on hold te zetten. Ik had nog een week of 2 tegoed en wilde dit activeren. Na gebeld te hebben zeiden ze dat online lessen aangeboden werden en dat daarom het account nooit automatisch stop gezet is met de lockdown. Heel sneaky kon je dit zelf doen door een email die ze hebben gestuurd in december. De totaal omgekeerde wereld dit. Ze hadden het account moeten stop zetten en dat mensen die online lessen wilde volgen dit weer hadden kunnen activeren. Dit hebben ze dus niet gedaan. NOOIT MEER ONEFIT voor mij. Meest schandalige partij ooit

Lotte

Overweeg je OneFit? Doe het niet! Sinds ze hun eigen spelregels hebben aangepast (zonder mensen op de hoogte te stellen) is het met OneFit alleen maar bergafwaarts gegaan. Lessen die niet doorgaan,... Overweeg je OneFit? Doe het niet! Sinds ze hun eigen spelregels hebben aangepast (zonder mensen op de hoogte te stellen) is het met OneFit alleen maar bergafwaarts gegaan. Lessen die niet doorgaan, een karig aanbod, onterecht geld afschrijven etc. Ik ben ooit lid geworden van Onefit toen je nog een fysiek pasje kreeg ipv een app moest gebruiken maar ook aan vaste klanten van het eerste uur hebben ze geen boodschap. Super jammer dat zo’n tof concept ten onder gaat aan het eigen succes en dat je zo slecht behandeld wordt als vaste klant. Vroeger raadde ik iedereen om me heen aan om lid te worden van OneFit. Nu zeg ik: doe het niet! Je gaat spijt krijgen!

Marleen Beuning

Onterechte afschrijvingen

Bob Siers

Onefit heractiveerd accounts zonder toestemming.
Onefit heractiveerd accounts zonder toestemming.
Na mijn account te hebben gepauzeerd in maart en vervolgens geannuleerd in juli, hebben zij mijn account geheractiveerd in september. Omdat zij geld afschijven onder een andere naam: Adyen kwam ik hier pas laat achter wat resulteerde in kosten voor een ongebruikte service van rond de 300 euro. Een erg kwalijke zaak naar mijn mening.

Merel

Was top, maar nu alleen maar gezeik

Maxime

Heel weinig aanbod sinds corona. Maar wel de prijs verhoogd en aantal lessen naar 16 aangepast, echt schandalig. Sta soms op de wachtlijst met 50 andere voor een les. Moet heel ver vooruit plannen... Heel weinig aanbod sinds corona. Maar wel de prijs verhoogd en aantal lessen naar 16 aangepast, echt schandalig. Sta soms op de wachtlijst met 50 andere voor een les. Moet heel ver vooruit plannen om een les te vinden buiten werktijd.

Vera Brandhof

Ik was heel tevreden. In januari en februari gebruik gemaakt van onefit. Hierna gestopt wegens zwangerschap. In augustus ruim 6 maanden later zonder toestemming schrijven ze gewoon af. Zie ik in... Ik was heel tevreden. In januari en februari gebruik gemaakt van onefit. Hierna gestopt wegens zwangerschap. In augustus ruim 6 maanden later zonder toestemming schrijven ze gewoon af. Zie ik in mijn mail dat ze blij zijn dat ze weer kunnen starten en mijn abonnement weer activeren. Say what??
Gelijk laten storneren en mail verstuurd. Waarop nog steeds niet is gereageerd.