Klantenservice
Gebruiksgemak van de app
Prijs/Kwaliteit
7.6/10

L

1 proefweek gehad 3 keer was er storing en er waren 2 lessen afgezegd 1 op de laaste avond van me proefwerk dus kon niet mee doen slechte klanten service want mocht niet nog een week proberen... 1 proefweek gehad 3 keer was er storing en er waren 2 lessen afgezegd 1 op de laaste avond van me proefwerk dus kon niet mee doen slechte klanten service want mocht niet nog een week proberen terwijl ik mischien wel lid wou worden en ben nog niet wijzer of ik de lessen leuk vind aangezien de lessen die me het leukst leken ganueleerd waren door ziekte en rooster wijziging en door constante streaming storing

Barbara Coolen

Van de 6 lessen heeft maar 1 het gedaan. De tweede had audioproblemen, de drie erna werden geannuleerd omdat de leraar niet op kwam dagen en de laatste, vanavond bleef zeggen dat de les snel zou... Van de 6 lessen heeft maar 1 het gedaan. De tweede had audioproblemen, de drie erna werden geannuleerd omdat de leraar niet op kwam dagen en de laatste, vanavond bleef zeggen dat de les snel zou beginnen maar dat gebeurde niet en na een half uur heb ik het opgegeven. Dus mijn ervaring de afgelopen weken is erg slecht.

Terrible customer service. Even though the App wasn’t working so I never used the service they kept charging me and refuse to issue a refund.

Honestly I expected a refund for the coronavirus national Emergency and the closed gyms thereafter.

Concept is ideaal! Wat ik wel erg jammer vind aan OneFit is dat het erg duur is. Helemaal nu het niet meer onbeperkt is. Ook vind ik het bij OneFit erg vervelend dat je veel lessen heel ver van... Concept is ideaal! Wat ik wel erg jammer vind aan OneFit is dat het erg duur is. Helemaal nu het niet meer onbeperkt is. Ook vind ik het bij OneFit erg vervelend dat je veel lessen heel ver van tevoren moet boeken. Heb een proeftijd bij ClassPass gehad en daar kon je last minute nog boeken bij veel populaire plekken.

Daniel

Ik vind het vervelend dat je maar een beperkt aantal sessies hebt per maand aangezien ik liever vaker sport.

Super leuk en handig dat je overal kan sporten

User-friendly, easy and keeps me fit!

One Fit

Dramatic poor service