9.5/10
9.5/10

F.L.

Onlangs Yours PC besteld. Snel geleverd en zeer voordelig. Bleek dat de groothandel de prijzen net had verhoogd maar daar werd absoluut niet moeilijk over gedaan.

Vragen via e-mail worden vlot beantwoord

bsmids

Geen telefoon opnemen.
geen mail beantworden

telefoon op nemen als het bedrijf open is.
mail beand worden

Reactie Obspro.nl:

Soms komt het voor dat wij inderdaad de telefoon niet kunnen opnemen, dit gebeurt wel eens bij bezoekers in de winkel of als we op installatie zijn. Daar staat tegenover dat we bij een email altijd snel reageren

De klant geeft aan dat wij niet op email zouden reageren, dat klopt niet, deze klant heeft ons nooit separaat mails gestuurd, maar uitsluitend gebeld denken wij

Video deurbel besteld op zaterdag. De levering zou volgens PostNL op dinsdag gebeuren ("bezorger onderweg"). Uiteindelijk is de bezorger onderweg geweest tot donderdagavond ((pakket afgeleverd om...

Klantvriendelijkheid, bereidheid om te helpen ( ivm bezorging, installatie enz)

Eens gaan praten met hun distributeur !

Reactie Obspro.nl:

Wij danken de klant voor deze review, geheel juist weergeven en inmiddels hebben wij hierover een klacht ingediend bij POSTNL. Helaas hebben wij de bezorging niet in de hand, maar bij een verstoring doen wij er alles aan om het op te lossen. Dat is ook bij deze zending gebeurt, mogelijk heeft dit mede geleid tot het vinden van het pakket.

Wouter

Meerdere bewakings camera's bij ze gekocht

Besteld en snel geleverd

Peter

Na een fout met bestellingen doorelkaar halen alles netjes opgelost.

Albert van es

Super mensen
En goede service staan voor de klant en wat toegezegd is wordt ook nagekomen.
Top

Matt

Geweldige service,bij mijn ip cam was de ir functie defect en na contact te hebben opgenomen werd dit perfect opgelost.

Goede website en perfecte service.

nee

Elwin EEict

Grandioos, na een typ fout van mij kant vrijdagmiddag laat, toch met 1 belletjes alles nog geregeld! Super!

Goed bereikbaar, service gericht. Scherpe prijs!

Hans Boutkam

Prima ervaring met dit bedrijf. Krijg er persoonlijke aandacht en antwoorden op vragen. Ook goede service voor en na de aankoop.

Goede informatie en persoonlijke aandacht.

Snel geleverd keurig verpakt

ziet er goed en verzorgd uit