9.5/10
9.5/10

Is goed verlopen

nee

heb ik niet voor mij is alles goed gaan kijken op internet en bestellen

Vlotte afhandeling

Theodoor Eerkens

Super service. Super klantvriendelijk!

Snelle reactie, zelfs in het weekend. ;-))

N.V.T.

Ron

Twee klikaanklikuit sensors gekocht.

Uitstekende service.

Klussenbedrijf CDV Dienstverlening

Netjes en vriendelijk te woord gestaan bij telefonisch en persoonlijk contact. De eigenaar dacht goed mee met een klein probleem en heeft dit zeer netjes opgelost. Hier zou ik zeker vaker...

Top service!

Noud

Goede prijs, service en leversnelheid

Had voor afhalen gekozen en toen bleek dat ik in de buurt woonde van de eigenaar. Heeft het zelf afgeleverd bij mij thuis. Super.

Fred W.

Goede service en snelle levertijden. Ik had het product elders iets goedkoper kunnen krijgen maar mijn ervaring met ObsPro is zo goed dat ik wederom voor dit bedrijf gekozen heb.

Service en levertijd

N.v.t.

F.L.

Onlangs Yours PC besteld. Snel geleverd en zeer voordelig. Bleek dat de groothandel de prijzen net had verhoogd maar daar werd absoluut niet moeilijk over gedaan.

Vragen via e-mail worden vlot beantwoord

bsmids

Geen telefoon opnemen.
geen mail beantworden

telefoon op nemen als het bedrijf open is.
mail beand worden

Reactie Obspro.nl:

Soms komt het voor dat wij inderdaad de telefoon niet kunnen opnemen, dit gebeurt wel eens bij bezoekers in de winkel of als we op installatie zijn. Daar staat tegenover dat we bij een email altijd snel reageren

De klant geeft aan dat wij niet op email zouden reageren, dat klopt niet, deze klant heeft ons nooit separaat mails gestuurd, maar uitsluitend gebeld denken wij

Video deurbel besteld op zaterdag. De levering zou volgens PostNL op dinsdag gebeuren ("bezorger onderweg"). Uiteindelijk is de bezorger onderweg geweest tot donderdagavond ((pakket afgeleverd om...

Klantvriendelijkheid, bereidheid om te helpen ( ivm bezorging, installatie enz)

Eens gaan praten met hun distributeur !

Reactie Obspro.nl:

Wij danken de klant voor deze review, geheel juist weergeven en inmiddels hebben wij hierover een klacht ingediend bij POSTNL. Helaas hebben wij de bezorging niet in de hand, maar bij een verstoring doen wij er alles aan om het op te lossen. Dat is ook bij deze zending gebeurt, mogelijk heeft dit mede geleid tot het vinden van het pakket.