Ger Huberts

Ik vind het een winkel waar ik graag koop. Men is altijd vriendelijk en behulpzaam. Houd zich aan gemaakte afspraken. Als je wel eens wat hebt krijg je niet de tijd om het tot een klacht te laten... Ik vind het een winkel waar ik graag koop. Men is altijd vriendelijk en behulpzaam. Houd zich aan gemaakte afspraken. Als je wel eens wat hebt krijg je niet de tijd om het tot een klacht te laten uitgroeien. Ze zijn er snel bij, als, er wat verkeerd gegaan zou zijn het rap op te lossen. Waardoor ik geen klacht heb over dit bedrijf. Super gewoon.

Ja ik werd super geholpen met mijn vragen over de installatie.

Ik hoop dat ze blijven zoals ze zijn.

Is goed verlopen

nee

heb ik niet voor mij is alles goed gaan kijken op internet en bestellen

Vlotte afhandeling

Theodoor Eerkens

Super service. Super klantvriendelijk!

Snelle reactie, zelfs in het weekend. ;-))

N.V.T.

Ron

Twee klikaanklikuit sensors gekocht.

Uitstekende service.

Klussenbedrijf CDV Dienstverlening

Netjes en vriendelijk te woord gestaan bij telefonisch en persoonlijk contact. De eigenaar dacht goed mee met een klein probleem en heeft dit zeer netjes opgelost. Hier zou ik zeker vaker... Netjes en vriendelijk te woord gestaan bij telefonisch en persoonlijk contact. De eigenaar dacht goed mee met een klein probleem en heeft dit zeer netjes opgelost. Hier zou ik zeker vaker materialen kopen voor mijn Klussenbedrijf.

Top service!

Noud

Goede prijs, service en leversnelheid

Had voor afhalen gekozen en toen bleek dat ik in de buurt woonde van de eigenaar. Heeft het zelf afgeleverd bij mij thuis. Super.

Fred W.

Goede service en snelle levertijden. Ik had het product elders iets goedkoper kunnen krijgen maar mijn ervaring met ObsPro is zo goed dat ik wederom voor dit bedrijf gekozen heb.

Service en levertijd

N.v.t.

F.L.

Onlangs Yours PC besteld. Snel geleverd en zeer voordelig. Bleek dat de groothandel de prijzen net had verhoogd maar daar werd absoluut niet moeilijk over gedaan.

Vragen via e-mail worden vlot beantwoord

bsmids

Geen telefoon opnemen.
geen mail beantworden

telefoon op nemen als het bedrijf open is.
mail beand worden

Reactie Observe en Protect, Handelsonderneming Tollenaar:

Soms komt het voor dat wij inderdaad de telefoon niet kunnen opnemen, dit gebeurt wel eens bij bezoekers in de winkel of als we op installatie zijn. Daar staat tegenover dat we bij een email altijd... Soms komt het voor dat wij inderdaad de telefoon niet kunnen opnemen, dit gebeurt wel eens bij bezoekers in de winkel of als we op installatie zijn. Daar staat tegenover dat we bij een email altijd snel reageren
De klant geeft aan dat wij niet op email zouden reageren, dat klopt niet, deze klant heeft ons nooit separaat mails gestuurd, maar uitsluitend gebeld denken wij