Opletten!

Ervaringen training

Op de site stond een datum open, dus we meldden aan. Telefonisch bleek die datum niet open te staan en werden we gepusht om naar een andere datum te gaan op een heel andere locatie (bijna een uur rijden). We hadden nog niets betaald, maar ze hebben wel direct een aanmelding bij CBR gedaan en toen we zeiden dat we niet wilden, werd gezegd dat het niet gewijzigd kon worden bij CBR. Navraag bij CBR leerde dat er WEL gewijzigd kan worden binnen 24 uur. Geen nette handelwijze. Geconfronteerd met deze informatie werd het examen alsnog uit het systeem gehaald.

Anne Uijtdewillegen

Zorg ervoor dat je je volle energie mee hebt, het gaat erg snel maar zeker worth it!!

Ervaringen training

Top! Er mag iets rustiger gepraat worden, soms had ik de zin nog niet gelezen en gingen we al naar de volgende slide.

Wassim Boujdaini

De beste plek om je theorie te halen

Ervaringen training

Goed en duidelijk zorg dat je meedoen en dan haal je hem 100% saqar en emranšŸ‘Œ

Said

Letterlijk geen 1 boek geopend of gezien
Ging met 0,0 kennis over het verkeer en melden me voor ik het wist zat ik in de les met duidelijke uitleg en herhalingen van stof dat allemaal door is...

Ervaringen training

Perfect en duidelijk waardoor ik het heb gehaald

Fiorique Werger

Leerzaam en effectief!

Ervaringen training

Door de goede training is men goed voorbereid om in een keer zijn theorie te halen!

Velasco

Geweldig en veel geleerd.

Ervaringen training

Leerzaam op een leuke en enthousiasme manier overgebracht hield ons vaak wakker daardoor konden wij goed volgen een mee doen

L7

Simpele duidelijke uitleg, makkelijk te begrijpen mits je oplet natuurlijk.

Goed, leuke training

Demba

Atlas goeie man goed uitgelegd ezels bruggetjes

Top!

Danny

Alles goed en duidelijk uitgelegd en geslaagd in 1x. Zonder dat ik zelf heb geleerd

Bernard

Heel efficiƫnt

Ervaringen training

Alles was op het examen kwam is goed doorgenomen.