Justin

In de vroege ochtend mooi kunne ln luisteren en leren wat ze allemaal hebben te zeggen.
Daarna naar het cbr gegaan en heb m in 1 keer gehaald!!

Ervaringen training

Naar het cbr gegaan en heb m in 1 keer gehaald!!

Jordy Bloemink

Helemaal top

Zeer effectief

Julian

Geweldige cursus!

Ervaringen training

De dagcursus van Nutheorie is zoals me voorgaande kennisen die eerder zijn geweest zeer uitstekend! De cursus waren gegeven door Jop en Jesse en dankzij deze mannen ben ik door hun goede begeleiding... De dagcursus van Nutheorie is zoals me voorgaande kennisen die eerder zijn geweest zeer uitstekend! De cursus waren gegeven door Jop en Jesse en dankzij deze mannen ben ik door hun goede begeleiding tijdens de cusurs in 1 dag geslaagd. Een aanbeveling ook voor andere als ze hun theorie moeten behalen.

Floor

Pittige ochtend/middag maar wat was het goed!

Ervaringen training

Jim en mr mrv(ben even de naam vergeten) hebben het fantastisch gedaan. 4 onderdelen en na elk onderdeel even een pauze van 8 min. De tijd vloog en ze hielden iedereen bij de les. Ik ben erg... Jim en mr mrv(ben even de naam vergeten) hebben het fantastisch gedaan. 4 onderdelen en na elk onderdeel even een pauze van 8 min. De tijd vloog en ze hielden iedereen bij de les. Ik ben erg tevereden en in een keer geslaagd!!

Aleyna

Goed en fijn

Top

Merel

Geslaagd in een keer!

Ervaringen training

Naast het oefenmateriaal was de training erg helpend en duidelijk. Bedankt Shae en Jeremy :)

Jim en vikash

Zeer goede en fijne cursus gehad in 1 keer geslaagd.

Ervaringen training

Zeer goed en duidelijke cursus.

Nu theorie

Ik heb een fijne ervaring gehad met de Curses! Jim en Vikash deden het echt top!! Bedankt mannen

Ja goede training gehad van de 2 mannen duidelijke uitleg echt top!šŸ‘šŸ¼

Gallyon Van Dijk

Super goede cursus

Ervaringen training

Het was super fijn duidelijke uitleg! Beter kan je het hier niet hebben
Ik wil Jesse en Milan super bedanken voor de duidelijke les ! En uiteindelijk dik geslaagd !

Gwen Hoogendijk

Duidelijke cursus

Ervaringen training

Curus ging soepel en snel. Trainers erg duidelijk. En uitkomst mn examen gehaald