NKC

liever niet

De vergoede extra reiskosten hebben de pijn van de afgebroken vakantie verzacht
"verzachte pijn" door vergoeding extra gemaakte reiskosten

Reviewtitel:

in een woord klasse, ook de ontvangst van een mooi boeket bloemen voor mijn vrouw was geweldig

Rob Duvergé

Adequaat en snel

Reviewtitel:

Plezierig, snel en met goede informatie

G. Post

Schadeafhandeling prima verlopen. Zowel door NKC als door schadebedrijf.

Reviewtitel:

Goede behandeling door de telefonische medewerker. Juiste verwijzing naar een schadebedrijf door de medewerker. Financiële afhandeling vlot verlopen.

Claroen

Prettige hulp in onplezierige situatie.

Reviewtitel:

Wij hadden schade door een eenzijdig ongeval. Na melding online ook goed geïnformeerd bij telefonische hulpvraag. Het oplossen van de schade, waarbij ook nog een expert moest komen, is helemaal... Wij hadden schade door een eenzijdig ongeval. Na melding online ook goed geïnformeerd bij telefonische hulpvraag. Het oplossen van de schade, waarbij ook nog een expert moest komen, is helemaal geregeld door NKC in samenspraak met schadeherstelbedrijf.

Jac.

Gerustgesteld en schade keurig afgewikkeld

Reviewtitel:

Schade op zich is al heel vervelend, dan nog het traject in van verzekering etc. Na één telefoontje met NKC was ik gerustgesteld, het viel allemaal onder de verzekering,het kon eenvoudig geregeld... Schade op zich is al heel vervelend, dan nog het traject in van verzekering etc. Na één telefoontje met NKC was ik gerustgesteld, het viel allemaal onder de verzekering,het kon eenvoudig geregeld worden en via de site kon de zaak afgewikkeld worden. TEnslotte nog een goed advies over een goed herstelbedrijf met korting op het eigen risico. Top afgehandeld, Jac.

G.Blazer

Heelgoedniets op aan te merken

Een woord priema

T. de Boer

Soepel, snel en volledig!

Reviewtitel:

De verwerking van mijn schademelding was voortreffelijk!