Nipak BV

Opstartende

Fatsoenlijk potjes

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Ik denk dat de potjes van fatsoenlijke kwaliteit zijn alleen zijn ze niet zo hard. Of dit ten goed komt en of ze sneller breken moet ik nog testen. Van een sample was de maat van het dekseltje niet... Ik denk dat de potjes van fatsoenlijke kwaliteit zijn alleen zijn ze niet zo hard. Of dit ten goed komt en of ze sneller breken moet ik nog testen. Van een sample was de maat van het dekseltje niet goed. Het paste niet. Verkeerde dekseltje bij het potje. Als dit bij een hele badge zou zijn was ik niet amused.

TenCate Thiolon

Fijne communicatie en duidelijk

Parochie de Goede Herder

Tevreden klant

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Voor een parochiegemeenschap flesjes besteld. Voorzien van prima informatie en snelle levering.

Trude Waasdorp

Ontevreden, bezorging een ramp. Weer typisch een DHL-stunt.

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

bezorging veel te laat aangekondigd, eerste keer gemist, mijn verzoek tijdstip tweede bezorging genegeerd, was ik dus weer niet thuis, heb op dit moment nog steeds mijn pakket niet.

Reactie Nipak BV:

Afgaande op onderstaande email van de klant is een en ander toch nog goed gekomen.
Beste medewerker van de afdeling Verkoop,
Afgelopen zaterdag is het tweede pakket, dus hetgeen dat de dag...
Beste medewerker van de afdeling Verkoop,
Afgelopen zaterdag is het tweede pakket, dus hetgeen dat de dag ervoor verstuurd was, heel correct bij mij bezorgd.
Door DHL aangegeven tijden luidden 10.00 – 15.00 uur, om 11.00 uur had ik het in huis en kon ik beginnen met het vullen van de flesjes.
Ik wil je nogmaals danken voor uitermate correcte en zorgvuldige manier waarop je ervoor gezorgd hebt, dat de bestelling toch bij mij aan huis bezorgd is.
COMPLIMENTEN!!!
Deze mail mag op de website opgenomen worden.

Simply Skin Zambia

Thank you for being so accomodating and helpful with our order. Very quick! and excellent service!
thank you
From
Simply Skin Zambia!

Angelien van den Heuvel

Super

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

na telefonisch contact ivm een product niet op voorraad alles super geregeld

The Bulldog

Alles ging naar wens

ik zelf

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Ik was verrast dat ik 1 potje met deksel gratis toegestuurd kreeg, zo kon ik kijken of dit het juiste product voor mij zonder er veel geld aan kwijt te zijn

Vonk Cheese BV

Volledig in orde

PoetsPrins

Geweldige ervaring

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Goede kwaliteit producten en wat ik werkelijk magisch vind, is dat je bij de flessen die je uitkiest meteen kunt zien welke doppen er op passen. Daarnaast vind ik de mogelijkheid om samples te... Goede kwaliteit producten en wat ik werkelijk magisch vind, is dat je bij de flessen die je uitkiest meteen kunt zien welke doppen er op passen. Daarnaast vind ik de mogelijkheid om samples te bestellen een uitkomst. Ik kan me op basis van een plaatje heel lastig voorstellen hoe het er in het echt uitziet. De samples helpen om de juiste keuze namen. Super service vind ik het!