Nipak BV

BLAKKASHIPPING BVBA

Perfect

GELRE Dierenartsen

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

snel en prima geregeld, ook telefonisch.

4 Feet stables

Prima!

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Heel snelle en vlotte service.

Ravenberg

Goede service!

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Duidelijke website. Goede klantenservice met een snelle reactietijd.
Daarnaast gratis samples binnen een dag verzonden.

Ga zeker een order plaatsen.

GVG Oliehandel

Prima en snel geregeld

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Na de aanvraag van de prijs voor het product, heb ik direct besteld. De bestelling en levering is prima verlopen. Duidelijke communicatie

Milart bv

Bestelling en levering is perfect verlopen

JV

Snel

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Contact met bedrijf was helder, duidelijke advies. Zodat juiste besteld kon worden. Over de levering duidelijk gecommuniceerd.

Sari

Snel geleverd

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Het zijn goede kwaliteit producten en het is snel geleverd. Maar ik vind dat omdat alle flessen op 1 hoop zijn verpakt dat het uiteindelijk een beetje beschadigt door het bewegen. Het is natuurlijk... Het zijn goede kwaliteit producten en het is snel geleverd. Maar ik vind dat omdat alle flessen op 1 hoop zijn verpakt dat het uiteindelijk een beetje beschadigt door het bewegen. Het is natuurlijk ook niet efficiënt om alles per stuk te beschermen. Krassen e.d. Dat maakt verder niet uit omdat een label eroverheen geplakt word maar soms zijn de flessen zodanig bekrast dat het boven het label uitkomt en dat is natuurlijk voor de klant niet uitermate perfect en professioneel. Verder goed en zal ze zeker aanraden.

Allan Getalan / Takii Europe

Voldoende

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Een plus is dat de monsters snel geleverd waren. Wat handig zou zijn als er op elk monster een artikelnummer en beschrijving van het artikel bij staat.

Reactie Nipak BV:

Beste heer,
Beste heer,
Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn ons er van bewust dat er meer zorg besteed zou kunnen aan de sample zendingen. Echter dit is een gratis en vrijblijvende service die wij verlenen om de keuze voor een product makkelijk en laagdempelig te maken.
In drukke tijden zoals deze moeten wij kiezen of we de spaarzame tijd die er is gebruiken om betaalde bestellingen met de nodige zorg op tijd bij de klant te krijgen, of dat wij deze tijd aan sample zendingen besteden. Op dit moment kiezen wij noodgedwongen voor de betaalde orders. Mocht u vragen hebben over de gratis samples staan staan wij u uiteraard graag te woord.
Nipak BV

Cleanzy sc

Gratis sample, heel fijn!

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Voor een school project, waarbij een product op de markt gebracht moet worden, een sample aangevraagd van een mogelijke verpakking. Was helemaal gratis! Super bedankt!