G van der Heiden

Afspraak is afspraak.

Bert

Netjes en eerlijk

Fam mondria

Een fijn bedrijf, goede voorlichting (Vianen), een mooi product.
Hulp bij montage bedrijf vinden.
Een fijn bedrijf, goede voorlichting (Vianen), een mooi product.
Hulp bij montage bedrijf vinden.
Top medewerkers die alles in het werk stellen om gemaakte afspraken na te komen toen er tegenslag kwam bij de levering (warme douche is hier zeker op zijn plek).

Een prachtig resultaat mede door het vakmanschap van “de leggers”.

Wij zijn er blij mee

Een ontevreden klant

Vloer is met gebreken opgeleverd. Met stift is op natuursteen geschreven.

A. Jansen

Prachtige vloeren, vakkundig advies, komen afspraken na.

Reactie Nibo Stone:

Dank u wel! Geniet van uw vloer.

Hartog

Een professioneel bedrijf met verstand van zaken en zeker niet te duur!!

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor dit mooie compliment!

Natalie

Ze hebben een overzichtelijke en grote showroom. Alle vloeren zijn op grote oppervlaktes te bezichtigen. Dit is heel fijn. We hebben een afspraak gemaakt en zijn toen netjes geholpen. Onze keuze... Ze hebben een overzichtelijke en grote showroom. Alle vloeren zijn op grote oppervlaktes te bezichtigen. Dit is heel fijn. We hebben een afspraak gemaakt en zijn toen netjes geholpen. Onze keuze viel op een keramische vloer in het formaat 80x80cm. Deze is inmiddels vakkundig gelegd in de leefkeuken en op het terras. We genieten hier elke dag van. Dit bedrijf raden wij zeker aan.

Smeekes

Veel keuze voor elke smaak en stijl, heel fijn dat er in de showroom veel voorbeelden gelegd zijn, heeft bij ons de keuze wel beïnvloed.
Tegels keurig geleverd alleen bij het leggen bleek er...
Tegels keurig geleverd alleen bij het leggen bleek er een verkeerde lading bij te zitten, dit is door de tegelzetter Lex Frijsteen ( en collega) binnen een paar uur geregeld waardoor er alsnog gelegd kon worden en strak! Heel blij met de mooie vloer en de vakkundigheid van de tegelzetter, Puntje van feedback, de uitsparing voor de deurmat is zowel in de lengte als breedte paar centimeters boven de 1 meter waardoor we een mat op maat moeten laten maken, dat is fors duurder maar we hebben het ook niet aangegeven.

Dackers

Belangrijk in het aankopen van een vloer is de communicatie met de verkoper en het bedrijf. Samen ga je het traject in om uiteindelijk tot naast een keuze, een mooi resultaat te krijgen. Dit is in... Belangrijk in het aankopen van een vloer is de communicatie met de verkoper en het bedrijf. Samen ga je het traject in om uiteindelijk tot naast een keuze, een mooi resultaat te krijgen. Dit is in onze situatie gelukt en hebben wij een mooie vloer.