Dit bedrijf heeft mijn natuurstenen vloer geleverd.

Bergmann

Helaas hadden we zelf de geplaatste order niet definitief doorgestuurd, waardoor het nog spannend werd of de gewenste leverdatum werd gehaald, maar uiteindelijk is het allemaal goed opgelost! I.v.m... Helaas hadden we zelf de geplaatste order niet definitief doorgestuurd, waardoor het nog spannend werd of de gewenste leverdatum werd gehaald, maar uiteindelijk is het allemaal goed opgelost! I.v.m verbouwing van onze woning hadden we 10 jaar later! extra Noorse leisteen tegels nodig, deze waren inmiddels een stuk schaarser, dus duurder, maar dat heeft Nibostone voor ons perfect opgelost! We zijn nu erg blij dat alles toch nog 1 geheel is geworden!

Marcel

Mooi bedrijf, met zeer vakkundige mensen

Bergers

Prima bedrijf met goede tegelleggers

Johan

Zeer ruim assortiment!!!

Topbedrijf! Superveel keus in tegels en vriendelijk personeel. Vloeren zijn heel groot gelegd dus je ziet heel goed hoe de vloer eruit ziet. Echt een aanrader als je op zoek bent naar tegels.

Maureen Visser

Een heel betrouwbaar bedrijf met heel vriendelijk personeel

Visser

Na uitvoerige discussie heeft Nibostone toegegeven een foute inschattingen te hebben gemaakt en hun fout hersteld.

Gertjan de Ruiter

Prima aervaring, goed advies. Hadden er echter wel bij mogen vertellen dat er onderhoud aan de vloer nodig is. Ook de was is niet bijgeleverd, dat had ik er graag bijgekregen voor deze grote... Prima aervaring, goed advies. Hadden er echter wel bij mogen vertellen dat er onderhoud aan de vloer nodig is. Ook de was is niet bijgeleverd, dat had ik er graag bijgekregen voor deze grote investering. Wel service dat we in 2016 kopen, in 2019 laten afleveren en dan ook pas hoeven betalen. Ze hebben goede tegelzetters om de vloer te leggen

Bert Sattler

Zeer soepel t.a.v. leveringen, goed bereikbaar en heldere afspraken