Smits Kelly

Super tevreden! Vlotte communicatie, mooie afwerking, top vakmanschap!

Leemans ivo

Heel mooi werk!
Alleen de tijd om het plaatsen was veel te lang. Van half januari tot einde maart!

Lothist cathy

Het werk dat de werkmannen hebben gepresteerd geven ons een grote voldoening en daarvoor zouden we ze graag willen bedanken. De trap die ze hebben geplaatst is heel mooi en we zouden ze nog eens... Het werk dat de werkmannen hebben gepresteerd geven ons een grote voldoening en daarvoor zouden we ze graag willen bedanken. De trap die ze hebben geplaatst is heel mooi en we zouden ze nog eens willen bedanken om altijd met een glimlach te werken ook als waren het moeilijke tijden.

Goedemorgen Cathy,
Wat ontzettend lief! Heel leuk om te horen.
Ik ga het doorgeven aan de monteurs!
Veel plezier van jullie NEWstairs trap.
Vriendelijke groet,
Anouska - NEWstairs

Zwetsloot

Vanmorgen voor 8 uur waren de heren van newstairs hier.. onze trap is super mooi geworden.. erg blij mee

Nancy Moorees

Contact verliep vlot en duidelijk. Plaatsing professioneel, vriendelijk personeel. Misverstand rond plaatsing trapleuning. Was me niet gezegd dat dit door een andere firma zou gebeuren. Maar is... Contact verliep vlot en duidelijk. Plaatsing professioneel, vriendelijk personeel. Misverstand rond plaatsing trapleuning. Was me niet gezegd dat dit door een andere firma zou gebeuren. Maar is vlekkeloos verlopen eens dit misverstand was opgelost.

Ronny Vanderstricht

Zeer goed, lang op voorhand de renovatie ingepland, stipt op die dag begonnen met de werken, en binnen de voorziene tijd afgewerkt. Zeer mooi en kwalitietsvol werk geleverd

Reactie NEWstairs BE:

Wat fijn om te horen. Bedankt voor het compliment!
Heel veel plezier met jouw NEWstairs trap!

Van eeckhoudt Thierry

Kort gezegd zeer aangenaam bedrijf zeer klantvriendelijk en een topservice en natuurlijk een heel mooi eindresultaat

Reactie NEWstairs BE:

Dankjewel voor het mooie compliment!

Free Run Camera bvba

Doet wat het belooft met een hoge afwerkingsgraad

Kleynen Noel

Bekleden van bestaande trap met vernieuwde leuning(RVS)

Clauwers Patrick

Goed, goede afhandeling, bekwame service, gewoon TOP