Patrick Van Damme

Veel problemen omwille van verkeerde opmeting, omwille van verkeerde beoordeling bestaande situatie. Uiteindelijke oplossing was vooral een oplossing die het bedrijf goed uitkwam waarbij wij met de... Veel problemen omwille van verkeerde opmeting, omwille van verkeerde beoordeling bestaande situatie. Uiteindelijke oplossing was vooral een oplossing die het bedrijf goed uitkwam waarbij wij met de rug tegen de muur werden gezet (anders geen trap) maar die de functionaliteit van de trap niet ten goede kwam.

Beste Patrick,
Bedankt voor uw review.
Ik begrijp van mijn collega dat u contact gehad hebt en dat we binnenkort bij u langskomen om het op te lossen.
Fijn dat het gelukt...
Beste Patrick,
Bedankt voor uw review.
Fijn dat het gelukt is!
Vriendelijke groet,
Anouska - NEWstairs

Rombaut Herman

De medewerkers waren heel vriendelijk en correct en hebben heel goed werk geleverd.

Reactie NEWstairs BE:

Hartelijk bedankt voor je mooie compliment!
Heel veel plezier van je NEWstairs trap!

Luyten chantal

Zeer professioneel, zeer goede kwaliteit

Dankjewel!

Martine Verachten

Zeer positief

De Regge

Naast een uitstekende geleverde kwaliteit was de service op zich ook top!

Yorick Swenne

Wij zijn zeer tevreden over de trap qua looks en afwerking. Wat we een beetje jammer vinden is dat we nog steeds wachten op een offerte voor de trap verder af te werken want de onderkant van het... Wij zijn zeer tevreden over de trap qua looks en afwerking. Wat we een beetje jammer vinden is dat we nog steeds wachten op een offerte voor de trap verder af te werken want de onderkant van het eerste deel trap is jammer genoeg niet toegemaakt en we dachten dat dit wel in de prijs inbegrepen zat. Ondertussen zijn we al enkele weken verder en er zijn enkele trappen die nogal redelijk kraken en we wilden vragen of dit normaal is.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review!
Wat vervelend dat er ergens iets mis is gegaan in de communicatie.
Ik heb u een email gestuurd om het op te lossen!
Vriendelijke...
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review!
Wat vervelend dat er ergens iets mis is gegaan in de communicatie.
Ik heb u een email gestuurd om het op te lossen!
Vriendelijke groet,
Anouska - NEWstairs