Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en tijdens het knippen checkte de leerling regelmatig of ze goed begreep wat ik wilde.

Er werd goed naar me geluisterd. Ik ben terug gegaan omdat ik er thuis achter kwam dat mijn haar toch een beetje ongelijk viel en toen werd dit op een vriendelijke manier verholpen.

Het plannen voor een afspraak voor dezelfde dag/tijd met 2 kinderen op de website bleek lastig (meerdere accounts nodig), maar is naar volle tevredenheid opgelost tijdens het bezoek. De kapsels zien...

Zie eerste antwoord.

Goed ontvangen, net behandeld en een gezellige kapper. Mn haar is ook goed geknipt, daarnaast ook 2x mijn haar gewassen wat erg goed werd gedaan.

Wassen, schoon, ruimtelijker dan mariniersweg

Zeer positief :)

De kapper (Ralph) was creatief en niet bang om zijn eigen visie op me los te laten. Dat was precies wat ik nodig had :).

Manon Pat

Altijd prima bij jullie, maar deze keer had ik wel een hele fijne kapster; Annelies. Ze hielp mij fantastisch en was heel betrokken bij mijn dochter van 8 die ook graag kapster wil worden. Ze nam...

Zie bovenstaande ervaring.

Knipbeurt voor de vakantie. Extra kort. Werd prima opgepakt en uitgevoerd.

Gastvrijheid

Geweldig goed!

vriendelijk en de tijd nemend

Goede kapper, prima service.

Michael

Vannochtend voor het eerst mn haar laten knippen in de akademie.
De houding van de studenten was zeer professioneel. Menig ondernemer zou jaloers zijn op zo'n team.
Heel fijn ontvangen...

Professionele ontvangst en uitstraling

Goede prijs, nette kapsalon, aardig personeel