Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Uitstekend. Vriendelijk personeel

laila

Je wordt leuk ontvangen en super leuke medewerkers en me dochter vondt t geweldig

Ontvangst super goed

Top

Gastvrij, schoon, vakmensen

Gerda van Grevenbroek

De ontvangst bij de receptie was netjes. Er kwam direct iemand aan om in het overzicht te kijken.
Even later werd gevraagd of we iets wilde drinken.

Ik ben goed geholpen. Als de kapster een vraag had aan de begeleidster werd daar snel op in gegaan.

Super fijn geholpen en mooi gekleurd en geknipt

Was weer een hele fijne behandeling!

Is eigenlijk altijd goed

Nicole H.

Ik kom er nu al een aantal jaar en ben erg blij als ik er iedere keer vandaan kom. Er wordt tijd voor je genomen en mijn haar zit altijd mooi als ik er vandaan kom.

Er wordt echt met je mee gedacht voor een mooi kapsel. Ik krijg tips en adviezen en die vallen altijd goed uit. Dit is echt wat ik nodig heb omdat ik soms geen idee heb wat ik wil en wat mij zou kunnen staan

Froukje

Opnieuw prima.

Vriendelijke ontvangst, meteen gehoord dat er enige uitloop was, vriendelijke kapster, qua tijd niet té lang bezig

Els

Ik heb zeer goede ervaring met de Nederlands Kappersakademie. Goede kwaliteitsprodukten. kunnen goed verven, knippen stylen hoewel dat laatste nummer iets te weinig aandacht krijgt tijdens de...

kwaliteitsprodukten dat was voor mij de reden dat ik een jaar geleden het aan durfde om te gaan. Het is een visitekaartje.

Reactie Nederlandse Kappersakademie:

Beste mevrouw, Bedankt voor het schrijven van de review. En goed om te lezen dat u goede ervaringen heeft in onze salon. Uw opmerking ten aanzien van het beleid verbazen ons. Daarom schrijf ik u ook dit bericht. Onze studenten leren in de praktijk. Het lesgeld voor deze private opleiding is in vergelijking met andere private opleidingen laag. Wij compenseren dit door ook inkomsten in de kapsalon te realiseren. In principe betaalt u zo een gedeelte van de opleidingskosten mee. Zo knipt de schaar aan twee kanten. En in de praktijk leren onze studenten het beste! Daarnaast is kwaliteit in onderwijs ons uitgangspunt. Misschien daarom ook wel dat ons bedrijf dit jaar al 66 jaar bestaat en vele succesvolle kappers heeft voortgebracht. Bijna vergeten, op alle vestigingen is de fooi die de student ontvangt uiteraard voor hem of haar zelf. Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, ben ik graag bereid om u even te bellen. Met vriendelijke groet, Martijn Abers Algemeen directeur

Heel fijn geholpen door Femke. We hebben gezellig gekletst en ondertussen knipte ze mijn haar netjes.

Er heerst een mooie rust in de salon. Dit duidt op studenten die serieus met hun vak bezig zijn en dat is fijn en geeft vertrouwen.