Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Positief! Erg tevreden over het knipwerk, enige minpunt is de wat lange wachttijd, maar zou het zeker aanraden bij anderen.

Vriendelijke, goede ontvangst met bakje koffie. Aardige kapster die de tijd nam en mijns inziens top werk gedaan heeft.

Diederik

Positief. Ik vond de entree erg goed geregeld, ik werd gelijk te woord gestaan en er werd mij koffie aangeboden die ook nog eens lekker was. Voor het wassen van het haar werd de tijd genomen wat ik...

Wassen van het haar was een fijne ervaring. Ruim de tijd voor genomen en zorgde voor een ontspannen moment.

Gabriel macht

Positief

het is vakantie tijd de kapsalon is onder bezet

Eerste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar! Prettige mensen en zeer betaalbaar.

De persoonlijke aandacht van de kapper en zijn aandacht voor detail. Van advies over kapsel tot handelingen halverwege.

Goede kapster, goede sfeer

Ik werd goed geholpen! Punten zijn goed geknipt, bedankt.

Goed geknipt

Bij de bali goed geholpen. Tijdens het wachten waren er een aantal leerlingen aan het oefenen met verven op plukken haar wat niet helemaal lukte. Sommige waren hierop aant mopperen wat duidelijk...

Vriendelijk tijdens knippen en ben tevreden met resultaat

Gewoon goed is de samenvatting. Ik merk achteraf (nadat ik zelf een keer mijn haar heb gedaan) wat kleine slordigheidjes in het kapsel. Daarnaast is de afwerking toch ook niet helemaal goed. Dit is...

Prima sfeer goed ontvangst, aardige kapster.

Uitstekend

Klantvriendelijkheid, goed luisteren naar de wens en wil van de klant.

patricia

Hartstikke vriendelijke kapster, geïnteresseerd en mn haar zit echt super!! Fijne ervaring heel tevreden.

Loopt gesmeerd, natuurlijk merk je dat het kappers zijn die aan het leren zijn maar het kwam zeer profecioneel over.